חדשות חמות

אם כל העכבישים בעולם ישתפו פעולה, כולנו נהיה בסכנת הכחדה

כרגיל, מצאנו כמה חדשות שמחות מאוד שיעזרו לכם לישון בלילה – אם כל העכבישים בעולם יחליטו פתאום שהם משתפים פעולה נגדנו, הם יוכלו למחוק את כולנו תוך שנה אחת בלבד.

נכון שכרגע כל העכבישים מודאגים יותר מלאכול את אוכלוסיית החרקים העולמית, כולל חלק שאוכלים דברים כמו לטאות, יונקים וציפורים.

אבל, מחקר חדש מצא שהמשקל הכולל של מה שכל העכבישים אוכלים, הוא בקלות גדול יותר ממשקלם של כל בני האדם על כדור הארץ.

התגלית המרתקת והמלחיצה הזאת נעשתה על ידי מרטין ניפאלאר מאוניברסיטת באזל שבשוויץ, קלאוס בירקהופר מאוניברסיטת לאנד שבשוודיה ואוניברסיטת ברנדנבורג שבקוטבאס, גרמניה.

ניפאלאר ובירקהופר פרסמו את הממצאים שלהם במגזין "מדע הטבע" (The Science of Nature) והמספרים שהם הציגו לא פחות ממדהימים, אפילו אם הם מגעילים קצת.

החוקרים מצאו כי עכבישים אוכלים בין 400-800 מיליון טונות של טרף כל שנה! רק שתקבלו פרופורציות למספר המפלצתי הזה – כל בני האדם על כדור הארץ אוכלים בערך 400 מיליון טונות של בשר כל שנה.

בנוסף, משקל כל בני האדם כל כדור הארץ עומד על כ-287 מיליון טונות, פחות או יותר.

גם אם נוסיף עוד 70 מיליון טונות המייצגים את משקלם של כל הילדים על כדור האדם, עדיין חסר לנו כמה מיליוני טונות כדי להגיע לכמות האוכל שהעכבישים מחסלים.

במונחים פשוטים – עכבישים יכולים לאכול את כולנו ועדיין יישאר להם מקום לקינוח. אם הם היו רוצים לעשות את זה.

זאת בגלל שהם אוכלים כ-10 אחוז ממשקל הגוף שלהם כל יום. זה אומר שאדם ששוקל 80 קילו היה צריך לאכול 8 קילו אוכל ביום כדי להשתוות.

לסיום נגיד שכל העומד מאחורי הנושא הזה – דווקא טוב לבני האדם, זה אומר שחברינו בעלי 8 הרגליים, אוכלים כמות מטורפת של מזיקים וחרקים היות ואנחנו ממש לא מעניינים אותם, בטח שלא למאכל. אולי…

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …