חדשות חמות

מה שהוטרינר הזה עשה כדי להרגיע כלב הסובל מחרדות, יחמם לכם את הלב

וטרינר לבש תחפושת של עכבר כדי להרגיע כלב שעמד לעבור ניתוח. מייק פרל לבש את חליפת העכבר בצבעי אפור- ורוד על מנת שיוכל לבדוק את רופרט, כלב דלמטי שהיה זקוק לניתוח ברגלו.

הבעלים של רופרט, סוניה שיף, הביאה את חליפת העכבר כדי שהכלב שלה יוכל לישון עליה, היות והחליפה הריחה כמוה ועזרה להרגיע אותו מאוד.

אבל כשמייק ניסה לטפל ברופרט, הוא גילה שהכלב לא ממש אוהב את זה, לכן, הוא מיד חשב לשים את חליפת העכבר כדי לעזור לרופרט להירגע.

סוניה מספרת: "כשאימצתי את רופרט לפני כמה שנים, הוא התמודד עם בעיות של אמון ואגרסיות, שאנחנו מאמינים כי היו קשורות בכאבים שהוא חווה. לקחה שנה שלמה עד שהוא התרגל לבית החדש שלו, ואז הוא פיתח חרדת נטישה שבאה לידי ביטוי כשאני לא נמצאת לידו."

רופרט פיתח בעיה ברגל, אז סוניה לקחה אותו למומחים כדי שיבדקו אותו. הוא אובחן כסובל מבעיות באגן ובעיות ברצועה הצולבת. 18 חודשים אחר כך הווטרינרים אמרו לסוניה כי רופרט יאלץ לעבור ניתוח.

מייק, אורתופד מומחה בקליניקה שבה טופל רופרט אמר: "בהתחלה, רופרט התעצבן כשניסיתי לבדוק אותו בזמן שלבשתי את הבגדים הרגילים שלי.

"הבעלים שלו חששה מהאגרסיות שלו כלפי אנשים זרים ובמיוחד מהתגובה שלו בזמן השהות בבית החולים."

למרות שחלק מהווטרינרים היו מוותרים, מייק לא אחד מהם. הוא החליט ללבוש את חליפת העכבר ולראות האם רופרט ירגיש יותר בנוח לאחר מכן.

בזמן שהוא לובש את החליפה, מייק הצליח לבדוק את רופרט וגם לבצע את הניתוח שרופרט היה זקוק לו.

מוניקה קאפנו, מומחית להתנהגות כלבים שהייתה בניתוח של רופרט אמרה: " היות ולכלבים יש חוש ריח טוב בהרבה משל בני אדם (פי 10,000 – 100,000), המח שלהם מעבד נתונים בזמן קצר מאוד. היכולת הזו גורמת לקשר מאוד חזק הנוצר בין ריח מסוים לחוויה או אירוע בחיים."

 

 

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …