חדשות חמות
שירותי הסטרימינג המובילים בעולם

שירותי הסטרימינג המובילים בעולם

ברוכים הבאים למלחמה הגדולה ביותר בעשור האחרון, והפעם המלחמה הזאת היא עליכם. יש היום מספר די גבוה של חברות סטרימינג וכולן מחפשות את אהדת הקהל. בעבר היינו משלמים מאות שקלים עבור שירות כזה, אבל היום יש לנו כל כך הרבה אופציות שהמחירים ממש מינוריים. המחיר כבר לא מהווה פקטור, אלא התכנים אותן חברת המדיה תיצור עבורנו. אז מי יש לנו כאן? נטפליקס, דיסני פלוס, Hulu, אמזון פריים ועוד… במי אתם מתכוונים לבחור?

במקום הראשון – נטפליקס

נטפליקס הפכה למותג ששמה הולך לפניה, היא נחשבת לשירות ותיק. נטפליקס עוד הייתה קיימת בשנת 1998 כאשר השיקה השכרת DVD לדואר ומאז התפתחה למעצמת הסטרימינג הגדולה. מלבד לעצם היותה חברת סטרימינג היא גם חברת הפקה בעצמה, יש לה שורה של סדרות מצליחות ששברו את השוק, היא קונה סדרות מכל העולם, אפילו ישראליות. סדרות רבות של החברה מושכות תשומת לב של מיליוני צופים, גם הסרטים שלה זוכים לפרסים יוקרתיים.

 

מאז כניסתן של חברות חדשות לתחום נדמה כי נטפליקס טיפה נמצאת מאחורי הקלעים. החברה איבדה סדרות חשובות מאוד שהיו מאוד אהודות בקרב הצופים של שירות הסטרימינג. עם זאת, החברה עדיין מציעה מגוון רחב של תוכניות רשת מוכרות, סדרות מקוריות, סרטים, דוקו ועוד. היתרון של נטפליקס היא שהיא מחדשת את הסדרות שלה בתדירות גבוהה, מדי שבוע נוכל לצפות בתכנים חדשים. יש ברשות החברה 70 סרטים מקוריים חדשים שהגיעו רק השנה לשירות הסטרימינג של החברה. המחיר של החברה נע בטווח מסוים לפי מספר המשמשים, המחיר מתחיל מסביבות 25 ש"ח.

 

במקום השני – דיסני פלוס

דיסני היא המתחרה הקרובה ביותר לנטפליקס, ממש כמו אפל וסמסונג שתי המתחרות נמצאות כמעט באותו הקו. שירות סטרימינג זה קיים פחות משלוש שנים וכבר החברה צברה יותר מ-118 מיליון מנויים. יש לא מעט חובבי סרטי דיסני ופיקסאר, מי שאוהב את הז'אנר הזה יוכל למצוא נחמה בשירות הסטרימינג הזה. בנוסף לאלו ניתן למצוא עוד תכנים מקוריים, סרטי מארוול, נשיונל ג'יאוגרפיק, משפחת סימפסון ועוד סדרות אהובות. נכון להיום שירות זה יותר זול משל נטפליקס וזאת לאחר העלאת המחיר ל-8 דולר לחודש. שירות זה הוא חובה עבור מי שיש לו ילדים או אדם אשר מעריץ את התכנים של דיסני, ויש לא מעט כאלו.

 

במקום השלישי – Hulu

שירות סטרימינג זה כולל מגוון רחב של ערוצים כולל תוכניות מוכרות מרשתות Fox, NBC וכד'. תוכל לצפות בתכנים האלו מיד לאחר שידורן, זאת בניגוד לשירותים אחרים אשר אתה צריך להמתין לא מעט זמן עד שהתוכן יעלה לרשת. יש לחברה קטלוג רחב של סדרות מקוריות ומשובחות, אבל החיסרון הגדול של החברה ומה שמונע ממנה להגיע לשירות המועדף עלינו הוא שהמחיר אותו אתם צריכים לשלם לחודש יהיה 12$. מצד שני, אם לא אכפת לכם שיופיעו לכם פרסומות ומודעות שונות תוכלו לשלם רק מחצית מהמחיר. יש לכם גם אפשרות להוסיף הזרמת טלוויזיה בשידור חי תמורת 65$ לחודש. סך הכל שירות מאוד אמין ואהוב בקרב הקהל האמריקאי, פחות בשביל הקהל הישראלי.

 

במקום הרביעי – אמזון פריים

אמזון פריים הוא שירות די פופולרי האמת, יש לו הרבה תוכניות וסרטים מקוריים. הסרטים של החברה מאוד איכותיים, אין פרסומות, ויש קטלוג אחורי מרשים של סרטים ישנים עבור חובבי הז'אנר. הבעיה העיקרית בענינו היא שלחברה אין הרבה תכנים פופולריים, אלא רוב התכנים שייכים לה. השימוש בממשק מעט מבלבל ולא נוח, התוכן שבשלום מעורבב עם זאת שלא בתשלום. המחיר אותו תשלמו די משתנה, הוא די זהה למחיר אותו נשלם עבור השירות של נטפליקס.

 

במקום החמישי – אפל TV

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלם כ-5$ בחודש וכך תוכלו להנות מ Apple TV Plus. מדובר על שירות הזרמת הפרימיום במחיר הנמוך ביותר שתוכלו למצוא. למה בכל זאת שירות זה נמצא במקום החמישי? נתחיל בדברים החיוביים, לשירות יש תכונות מתקדמות, איכות צפייה גבוהה והורדות לנייד. מצד שני, מדובר על השירות היחיד שכולל תוכן מקורי בלבד, משמע אין לכם אפשרויות לצפות בתכנים שלא נעשו על ידי אפל. לחברה יש למעלה מ-50 תוכניות וסרטים מקוריים, אבל זה עדיין לא מספיק עבור הצופים שרגילים לשירותי סטרימינג כמו נטפליקס. בנוסף, האפליקציה יכולה קצת לבלבל, שירות זה מתאים בעיקר למי שיש לו אפל וגם כך יוכל לזכות בכמה חודשים חינם.

 

אז במה בוחרים?

סביר להניח שאתם כבר הכרתם את רוב שירותי הסטרימינג שציינו, או לפחות שמעתם עליהם. בשביל לחקור את השירות עליכם לחפור עמוק יותר, כאן מדובר על קצה המזלג. לכל אחד יש את ההעדפה האישית שלו ולכן חשוב לבדוק מהם התכנים אשר אותה חברה מציעה והאם אלו תכנים שיכולים לעניין אתכם בהתאם לתקציב שיש לכם. הבחירה שלנו נעשתה בהתאם לכמות התכנים, איכות התכנים, מחיר ושירות. כמובן שמדובר על רשימה דינמית, בקצב של היום בכל שבוע ניתן לשנות את המקומות של אותן חברות מדיה מובילות ותמיד גם יכנסו חדשות לתחום.

 

מבעד לכך, יש לנו גם שירותי סטרימינג ישראליים שהיום מעניקים לנו צפייה בתכנים מעולים וגם המחיר נוח לכל כיס. אם אתם מחפשים שירות קרוב לבית, פרנסה שדואגת לבני עמנו וכמובן שיהיה לכם את האפשרות לתקשר עם אותה חברה באופן נוח תוכלו לבחור בחברות הישראליות. כיום התכנים הישראלים לא יורדים ברמה שלהם מאף תוכן אחר (לפחות ברמת התוכן ולא האיכות). אז בפעם הבאה שאתם יושבים מול הספה אנו מקווים שכבר תהיו שלמים עם הבחירה שלכם בשירות הסטרימינג שבחרתם.

עשוי לעניין אותך גם

שלושה דברים לעשות כדי לטייל בעולם במחיר הזול ביותר ואפילו בחינם

אם יצא לכם לטייל פעם, ואני בטוח שיצא לכם, אתם בודאי יודעים כמה יקר הסיפור …