חדשות חמות

מודל חדש להשקעה– לשכור משרד זה לשרוף כסף

מודל השקעה ראשון מסוגו בעולם עונה על שאלה שבה מתחבטים אינספור עסקים קטנים, פרילנסרים ובעלי מקצועות חופשיים – האם לקנות או לשכור משרד? בזכות המודל החדש לא נותר ספק – לשכור זה כמו משרד זה לשרוף כסף. איך זה עובד ומה הקשר לחללי עבודה משותפים? בהמשך.

חלל עבודה משותף – לא מה שחשבתם – מודל ההשקעה החדש מבטיח שתשלום שכירות יקר מרכישה

חללי עבודה משותפים סחפו את העולם בשנים האחרונות ולמרות שנראה כאילו הם נמצאים בכל מקום, עדיין, הם שינו לתמיד את האופן שבו עסקים בוחרים לשכור משרד והיתרונות ברורים. אבל מהיום אין ספק יותר – בעזרת המודל החדש הבא לידי ביטוי במתחם החדש “W Spaces” – רכישה זולה יותר משכירות.

חלל העבודה המשותף, “W Spaces” בו אתם יכולים לרכוש משרד בעלות חודשית נמוכה בהרבה מדמי השכירות, הוא לא כמו כל מרכז אחר – עם ניסיון של מספר עשורים בתחום הנדל"ן – קם לו בראשון לציון בחסות חברות הנדל"ן  'כהן פליקס' ו-'נדל"ן נדל"ן', מתחם שבו יעילות היא ערך עליון, חלל עבודה משותף, טכנולוגי, בעל עיצוב מדהים הכל למען עבודה יעילה ויצירת הזדמנויות להצלחה.

“W Spaces” שנמצא לקראת שלבי האכלוס, הוא העתיד של חללי העבודה – מערכת טכנולוגית שפותחה במיוחד עבור המתחם הופכת אותו לאידיאלי לעבודה, ליצירת הכנסות ולערך אמיתי עבור העסקים שבו.

החל מכ- 1000 ₪ בחודש, המשרד יירשם על שמכם בטאבו ותהיו חלק מהבעלים של המתחם כולו

אז למה לקנות משרד במתחם “W Spaces”, עדיף מלשכור בכל מקום אחר? המודל החדש שעולה בבכורה עולמית במתחם מביא עמו אפשרויות הכנסה מגוונות בנדל"ן, שלא היו קיימות עד כה למשקיעים ולעצמאים. אפיקי הכנסה אלה, מאפשרים כל אחד מהבעלים של המשרדים במרכז, ליהנות מהכנסה נוספת המגיעה ממגוון השירותים המוצעים במקום ולמעשה להבטיח שרכישה תהיה זולה יותר משכירות .

נקודת זכות חזקה נוספת שיש לפרויקט זה הינה שבפני כל מי שרוצה לרכוש משרד, עומדת האפשרות לקחת עד 70% מימון ועם הון עצמי העומד על 150,000 ₪ בלבד להפוך להיות הבעלים של חלל העבודה המתקדם ביותר בארץ, לקדם את העסק הפרטי וליהנות מהכנסה פאסיבית משלל פעילויות המתחם בזמן שכל ניהול ההשקעה וההכנסות נעשה על ידי חברת הניהול בשקיפות מלאה ככה שאתם לא צריכים לדאוג מדבר.

לדף הפרויקט לחצו כאן

תביאו את עצמכם – ו- W Spaces יביא לכם את כל השאר

משרד מרוהט ומאובזר, שירותי מזכירות, איסוף דואר, איסוף כביסה, שירותי ניקיון מלאים, Happy Hour, 3חדרי ישיבות מאובזרים, לאונג' עסקים מעוצב, מטבח מדהים, אזור כנסים לאירועים ומפגשים, מרפסת שטופת שמש רחבה.

כל אלו, בנוסף למערכת הטכנולוגית שמדליקה עבורכם את האור והמזגן במשרד הפרטי שלכם כדי שלא תבזבזו שנייה מיותרת – הופכים את W Spaces  לחלל העבודה המשותף האידיאלי למי שרוצה לקחת את העסק שלו כמה צעדים קדימה, לעבוד לצד קהילה תוססת וליצור הזדמנויות להצלחה, בכל יום מחדש.

מיקום מוצלח, מועד אכלוס קרוב וביקוש רב

המיקום של המתחם מצוי ברובע הבילויים בראשון לציון, אחת הערים העשירות בישראל שכבר במשך שנים משקיעה תקציבים רבים על מנת להפוך את העיר למעצמת עסקים וקדמה. רובע הבילויים בפרט עבר שינויים רבים שהפכו אותו למרכז בילויים תוסס עבור תושבי ראשון לציון והסביבה.

המיקום המרכזי, אפשרויות ההכנסה של המתחם והעלות האידיאלית הופכים את “W Spaces” למקום האידיאלי לעבוד בו בהנאה, למצוא הזדמנויות עסקיות חדשות ולקחת את העסק שלכם לשלב הבא.

[contact-form-7 id="1737" title="W-Spaces"]

 

 

 

 

 

עשוי לעניין אותך גם

שלושה דברים לעשות כדי לטייל בעולם במחיר הזול ביותר ואפילו בחינם

אם יצא לכם לטייל פעם, ואני בטוח שיצא לכם, אתם בודאי יודעים כמה יקר הסיפור …