חדשות חמות

זן חדש של השקעות – מרוויחים גם אם הנכס לא מושכר

מודל חדש שיעלה בבכורה עולמית יאפשר למשקיעים להפוך למעשה לבעלים של חלל עבודה שיתופי ולהרוויח גם אם הנכס שעומד לרשותם אינו מושכר. אז על מה מדובר ואיך זה עובד בכלל? כל זה בהמשך.

משרד בחלל עבודה משותף – פוטנציאל עצום שלא חשבתם עליו

בשנת 2019, כולם כבר יודעים מה זה חלל עבודה משותף, אבל למען הסדר הטוב, נסביר בקצרה:

מתחמים מסוג זה, שצצו בשנים האחרונות בארץ ובעולם מאפשרים לפרילנסרים, סטארט-אפים, חברות קטנות והעוסקים במקצועות חופשיים לבוא למשרד וליהנות מכל השירותים והמתקנים הדרושים לניהול עסק בצורה הטובה ביותר. מגוון האפשרויות, ההזדמנויות ושיתופי הפעולה הקיימים במקום שכזה הן אינסופיות, הפוטנציאל עצום ובעלי עסקים כבר יודעים את זה.

החלל החדש בראשון לציון – “W spaces”, הנמצא בשלביו האחרונים לקראת האכלוס (ספטמבר 2019), שונה מכל חלל עבודה אחר בעולם – בזכות מודל ההשקעה הייחודי והטכנולוגיה החדישה ביותר הקיימת בו – הכל למען יצירת סביבת עבודה יעילה ופיתוח הזדמנויות להצלחה.

מה מיוחד בהשקעה הזאת?

המודל החדש יאפשר למשקיעים לרכוש משרד במתחם ולהרוויח מהרווח המצטבר הן מתשלומי השכירויות והן ממגוון השירותים השונים במתחם שנועדו למקסם את התשואה בעד ההשקעה.

בואו נראה דוגמה שתסביר בצורה הטובה ביותר את המודל החדש:

נניח ורכשתם משרד להשקעה. לאחר רכישת המשרד והרישום המלא בטאבו, החברה המנהלת אותו תיקח את כל האחריות לידיה ככה שלא תצטרכו לדאוג לדבר, החל ממציאת השוכר למשרד שברשותכם ועד הגבייה מדי חודש. בסוף כל חודש, מנגנון ההשקעה החדש מבטיח שגם אם המשרד אותו רכשתם, יעמוד ריק, בזכות מודל ההגנה הייחודי, אתם עדיין תיהנו מהכנסות.

 

השקעה במשרדים היא השקעה בנדל"ן לכל דבר, ולא ניתן להכחיש כי שוק הנדל"ן בישראל – נמצא בעלייה מתמדת.  ב-  W Spaces, על פי הערכות שמאי: משרד הנרכש בסך של 450,000 ₪, צפוי להגיע לשווי של יותר מ-700,000 ₪ תוך זמן קצר.

לדף הפרויקט לחצו כאן

 

 

החל מ-150,000 ₪ ועד 70% מימון ואתם הופכים לשותפים ב- W Spaces

כאמור, החברה מאפשרת עד 70% מימון, מה שאומר שבעזרת הון עצמי של כ-135,000 ₪ והחזר חודשי העומד על 1000 ₪ בחודש בקירוב, אתם יכולים להפוך להיות חלק מהפרויקט המהפכני וליהנות ממגוון ההזדמנויות ואפשרויות ההכנסה של המתחם.

מיקום מוצלח, מועד אכלוס קרוב וביקוש רב

המיקום של המתחם מצוי ברובע הבילויים בראשון לציון, אחת הערים העשירות בישראל שכבר במשך שנים משקיעה תקציבים רבים על מנת להפוך את העיר למעצמת עסקים וקדמה. רובע הבילויים בפרט עבר שינויים רבים שהפכו אותו למרכז בילויים תוסס עבור תושבי ראשון לציון והסביבה.

בשונה מפרוייקטים אחרים, בהם מועד האכלוס רחוק מאוד, במרכז W שבו נותרו 20 משרדים אחרונים להשקעה מתוך 44 בסה"כ, מועד האכלוס מיידי, ממש לפני סיום שנת 2019, ככה שהמשקיעים יוכלו במהרה לקחת חלק בפרויקט המהפכני, הראשון מסוגו בעולם, וליהנות מתשואה גבוהה כבר בחודשים הראשונים.

[contact-form-7 id="1737" title="W-Spaces"]

 

 

עשוי לעניין אותך גם

קידום אתרים SEO

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים שאסטרטגיית שיווק דיגיטלית צריכה לשרת את המטרות של העסק, …

סימנים לכך שביטקוין עשוי להתאושש

שנת 2022 הייתה שנה קשה ביותר למשקיעי קריפטו, שכן קריסות גדולות הובילו לירידה חדה בערכו …