חדשות חמות

רכישת משרד מעולם לא הייתה רווחית יותר – למשקיעים ועסקים כאחד

תמיד רציתם, אבל לא מעולם לא מצאתם את ההשקעה ששווה את הכסף שלכם? עכשיו לא נותר ספק – פרויקט חדש מאפשר אפיקי הכנסה שלא נראו עד היום. רוצים לדעת איך זה עובד? בהמשך.

מה זה W Spaces?

חללי עבודה משותפים, שסחפו את העולם בשנים האחרונות ושינו לתמיד את האופן שבו חברות ועצמאים שוכרים משרדים, הם המקום האידיאלי עבור עסקים קטנים, בעלי מקצועות חופשיים ופרילנסרים כאשר הם מספקים את מלוא הצרכים שצריך עסק  על מנת לתפקד בצורה אופטימלית ויוצרים קהילה אמיתית בין העסקים.

W Spaces הוא חלל עבודה משותף שונה מכל מה שאתם מכירים – המתחם הוא למעשה עתידם של חללי העבודה – המשקיעים הרוכשים משרד במקום, מקבלים משרד מרוהט קומפלט ומגוון שירותים שונים שמטרתם לייעל את תהליך העבודה, ליצור הזדמנויות עסקיות ולדאוג שהיושבים במשרד לא יבזבזו שנייה אחת מיותרת.

לדף הפרויקט לחצו כאן

למה המתחם הזה שווה את הכסף שלכם?

השוני הגדול בין W Spaces לבין כל פרויקט נדל"ן אחר אינו שוכן רק באיכויות המתחם עצמו, אלא באופן שבו הוא מנוהל ובאפיקי ההכנסה השונים המאפשרים למשקיעים להרוויח ממגוון ההכנסות העצום שהמתחם מייצר – כשהכל נעשה באופן שקוף לחלוטין ומנוהל על ידי מערכת טכנולוגית שפותחה במיוחד עבור W Spaces.

W Spaces, מוקם על ידי חברות הנדל"ן הוותיקות 'כהן פליקס' ו-'נדל"ן נדל"ן' בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, מציע למשקיעים ניהול השקעה מלא, החל מאיתור השוכרים ועד טיפול בתשלומים השוטפים ומאפשרים למשקיעים ליהנות מהכנסה פאסיבית לחלוטין.

להפוך לבעלים בטאבו של משרד במחיר של החל מ- 1000₪ בחודש וגם אתם חלק מהפרויקט המהפכני

נקודת זכות חזקה נוספת שיש לפרויקט זה הינה שבפני כל מי שרוצה לרכוש משרד להשקעה, עומדת האפשרות לקחת עד 70% מימון ועם הון עצמי העומד על 150,000 ₪ בלבד, להפוך להיות הבעלים של חלל העבודה המתקדם ביותר בארץ, ליהנות מהכנסה פאסיבית משלל פעילויות המתחם בזמן שכל ניהול ההשקעה וההכנסות נעשה על ידי חברת הניהול בשקיפות מלאה ככה שאתם לא צריכים לדאוג מדבר.

מיקום מוצלח, מועד אכלוס קרוב וביקוש רב

המיקום של המתחם הראשון שייפתח בקרוב מצוי ברובע הבילויים בראשון לציון, אחת הערים העשירות בישראל שכבר במשך שנים משקיעה תקציבים רבים על מנת להפוך את העיר למעצמת עסקים וקדמה. רובע הבילויים בפרט עבר שינויים רבים שהפכו אותו למרכז בילויים תוסס עבור תושבי ראשון לציון והסביבה.

מתחם W Spaces שבו עתיד להסתיים תהליך האכלוס עד סוף שנת 2019, הוא העתיד של חללי העבודה מסיבות רבות: העיצוב, הטכנולוגיה, המיקום וכמובן המודל המהפכני שיכול להפוך כל אחד למשקיע נדל"ן רווחי. אל תיתנו לכסף שלכם לשכב סתם בצד – מתחם W Spaces שבו נותרו 20 משרדים להשקעה מתוך 44, הוא הזדמנות ההשקעה האידיאלית.

[contact-form-7 id="1737" title="W-Spaces"]

 

 

 

עשוי לעניין אותך גם

שלושה דברים לעשות כדי לטייל בעולם במחיר הזול ביותר ואפילו בחינם

אם יצא לכם לטייל פעם, ואני בטוח שיצא לכם, אתם בודאי יודעים כמה יקר הסיפור …