חדשות חמות

3 כללים אנוכיים שיעשו אותכם שמחים יותר

מגיל צעיר מלמדים אותנו שאנחנו צריכים להיות לא אנוכיים. להתחשב ברגשות של האנשים מסביבנו ולשים אותם לפנינו. אנשים כאלה מאוד מתחבבים על הסביבה, תמיד כיף להיות בסביבתם והם הופכים את החיים שלנו לקלים יותר.

אבל האם הם שמחים?

חלק מהם בטוח כן. אני לא אומר שאין שום שמחה בעזרה לזולת. במיוחד שהזולת זה אנשים הקרובים ללבנו ומגיע להם שנתייחס אליהם בדרך הכי טובה שאפשר. אבל יש הגבלה על כמות ההתחשבות שאנחנו יכולים להתמודד איתה.

אם אתם לא יכולים להגיד לא ותמיד חושבים מה לאחרים יש לומר, אתם פשוט לא תצליחו בדבר. גרוע מכך, אתם לא תהיו מאושרים. אם יש לכם חלום שאתם רוצים להפוך למציאות, אתם צריכים לשים את עצמכם בעדיפות עליונה מעל כולם.

אז מה אפשר לעשות כדי להוציא את השליליות מהחיים ולהתרכז רק בעצמנו?

יש שלושה אספקטים בחיים שמגיע להם להיות בראש הרשימה. אם תהיו יותר אנוכיים באספקטים הללו, תשתנה הדרך שבה אתם מתנהלים בחיי היום יום.

תהיו אנוכיים עם הגוף שלכם

לגוף שלכם מגיע לקבל תשומת לב לפני הכל. הוא המקדש שלכם. אתם תחיו איתו עד שתמותו. מצב הגוף שלכם קובע כמה פעילים תהיו וכמה אנרגיה יש לכם כדי להשיג את המטרות ובאופן כללי איך אתם מרגישים ביום יום.

אז איך לעשות את זה?

תהיו ערים למה שאתם מכניסים לגוף. אל תסיימו מהצלחת אם אתם מרגישים שבעים כבר. אל תאכלו יותר מדי דברים שומניים ומלאים בסוכר. קנו מצרכים טריים, למדו לבשל ותשימו לב למרכיבים של מה שאתם מכניסים לגוף.

שמרו על עצמכם בכושר כמה שאתם יכולים. מצאו אימון כלשהו שמוצא חן בעיניכם, יש מיליון סוגים, והפכו אותו לחלק מחיי היום יום שלכם. השתדלו להתנייד כמה שיותר ברגל ולא במכונית. לא צריך להיות חטוב בצורה קיצונית או לשאוף למבנה גוף מסוים. פשוט תוודאו שהגוף שלכם מקבל מספיק פעילות גופנית שגורמת לכם להרגיש טוב בעור שלכם.

תפנקו את עצמכם. בריאות הנפש ורוגע חשובים לא פחות מתזונה נכונה ופעילות גופנית. אל תקשיבו לאף אחד שאומר לכם שלקבל טיפול בספא זה מותרות. תעשו מה שטוב לכם. הגוף והנפש שלנו עוברים הרבה ורגיעה זה בדיוק מה שהם צריכים.

תהיו אנוכיים עם האנשים שמסביבכם

האנשים שמקיפים אותכם הם השתקפות של עצמכם. אז למה לבזבז זמן על אנשים שמורידים אותכם למטה?

אני בטוח ששמעתם את זה בעבר כבר אבל אגיד זאת שוב, חשוב להיות בסביבה חיובית אם אתה רוצה להיות שמח. מה שזה לא עוזר זה להיות בסביבת אנשים שכל הזמן מתלוננים, לא שואפים לשפר את עצמם או שהם לא מתעניינים בך ובדברים שמפריעים לך.

תוציאו אותם מחייכם.

ואם אתם לא יכולים לעשות את זה אז תנסו להוציא אותם מהראש פשוט. אל תקשיבו להערות השליליות שלהם ותתרכזו על האנשים הטובים בחיים שלכם. אלה שבאמת נמצאים שם בשבילכם, שאוהבים את הסביבה שלהם ותמיד דוחפים אותכם להיות גרסה טובה יותר של עצמכם.

היו אנוכיים עם הדברים שאתם קונים

החפצים שמקיפים אותכם הם כמו האנשים שמקיפים אותכם. אתם נפגשים איתם על בסיס יומי ויש להם השפעה על איך שאתם מרגישים ואיך שאתם מתנהגים.

זאת הסיבה שצריך להיות מודעים גם לדברים החומריים שבבעלותכם. הסתכלו סביב בחדר שלכם. האם זה מלא הדברים שמעלים לכם חיוך על הפנים ונותנים לכם השראה? האם החדר מסודר ונקי ? החפצים שלכם מהווים השתקפות שלכם?

אם לא, זה הזמן לשנות את זה. תזרקו דברים שאתם לא אוהבים באמת. קנו בגדים שאתם מרגישים נוח בהם. וקשטו את המרחב האישי שלכם בצורה כזאת שתגרום לכם להרגיש מוגן ושמח כל פעם שאתם מגיעים הביתה. קנו דברים שגורמים לכם להיות שמחים ושיישארו להרבה זמן.

 

 

מעקב אחרי הכללים האלו יעזור לכם להגשים את החלומות שלכם. חשוב מכך, הם יקרבו אותכם לעצמכם. קל מאוד לאבד את הכיוון בחיים ולא לדעת מי אני ומה אני רוצה לעשות בחיים. לכן צריך להקדיש זמן כדי לגלות מה אתם רוצים להגשים ולגרום לזה לקרות.

אני לא אומר שתהיו אנוכיים לחלוטין ותתעלמו לחלוטין מכל מי שנמצא סביבכם ומעלה קצת רגשות שליליים. חשוב להיות נדיבים ואדיבים כמה שאפשר. אני מדבר על מצבים שבאמת מורידים אותכם למטה וגורמים לכם להיות תקועים במקום. זה בסדר להגיד לא לאנשים מדי פעם. זה בסדר לרצות את הטוב ביותר בשביל עצמכם. אף אחד לא יאהב אותכם פחות אם תשימו את עצמכם קודם.

תהיו גאים בעצמכם. תהיו חסרי פחד. אנוכיים ואל תתפשרו על פחות ממה שמגיע לכם.

 

עשוי לעניין אותך גם

שלושה דברים לעשות כדי לטייל בעולם במחיר הזול ביותר ואפילו בחינם

אם יצא לכם לטייל פעם, ואני בטוח שיצא לכם, אתם בודאי יודעים כמה יקר הסיפור …