חדשות חמות

הילד הזה היה הומלס במשך שנים עד שקיבל סוף סוף מיטה משלו

בעוד שרוב הילדים מסביב לעולם רצו מתנות יקרות לתקופת החגים, כל מה שהילד הזה רצה הוא מיטה משלו. ובצדק הוא סוף סוף קיבל את מה שכל כך רצה ודמעות של אושר מילאו אותו.

דאריס בן השמונה מדטרויט, מישיגן שבארה"ב בילה את רוב חייו בבתי מחסה למחוסרי בית אחרי שאמא שלו דיונה עצבה את מקום עבודתה וכתוצאה מכך הם עזבו את ביתם.

לאחרונה השניים עברו לדיור ממשלתי אבל עדיין כל מה שהיה להם זה מזרן מתנפח וכמה כיסאות, כשדאריס בן השמונה ישן על כמה שמיכות שהונחו על הרצפה.

עכשיו תמונות תפסו את הרגעים המאושרים לאחר שארגון צדקה הפתיע את השניים וסיפק להם רהיטים לבית כולל לדאריס את חדר השינה הראשון שלו.

ההפתעה הייתה בזכות העובדת הסוציאלית האחראית על המקרה של השניים, אחרי שהיא יצרה קצר עם ארגון צדקה שנקרא “Humble design” והם היו אלה שהוציאו לפועל את התכנון ואת ההפתעה.

דאריס צולם כשהוא מתפוצץ מאושר ודמעות של שמחה מילאו אותו כשהוא ראה את חדרו לראשונה. סוף סוף הילד הזה זכה למיטה, כיסאות, כריות נוחות, צעצועים וכלי יצירה שונים.

מייסד ארגון הצדקה, טרגר סטרסברג, שהיה אחראי על חידוש הבית, אמר שהארגון שאל את השניים מה הם רוצים בדיוק בביתם החדש לפני שהוציאו את התוכנית לפועל.

"לראות כמה העובדה שיש לו חדר שינה משלו חשובה לדאריס, זה גרם לי להרגיש מה באמת חשוב בחיים וכמה אנחנו צריכים להודות על כל מה שיש לנו" אמר טרגר.

"הוא היה כל כך נרגש שיש לו חדר שינה משלו, אבל גם קצת בשוק מההבנה שיש לו חדר משלו אחרי כל מה שעבר – שיש לך מקום לישון בו כמו כל ילד רגיל בלי שום דאגות"

נציגי הארגון ריהטו באופן מלא וקישטו את הבית בעזרת תרומות שהגיעו מהמחסן של הארגון, כולל וילונות לחלונות וציוד למטבח.

סטרסברג אמר שבית יציב זה משהו שיכול לשנות חיים בשביל משפחה, בנוסף ציין שהארגון עזר כבר ל-169 משפחות לצאת מהרחוב ומבתי המחסה.

" עכשיו דאריס ודיונה נמצאים במקום שהם יכולים לקרוא לו בית ומכאן הם יכולים רק לעלות" הוסיף שטרסברג.

"אנחנו רק רוצים לעזור לכל משפחה שצריכה אותנו, המטרה שלנו היא להבטיח ששום ילד לא יישן על הרצפה"

מדהים לראות את דאריס ודיונה במקום משלהם שהם יכולים לקרוא לו בית. יש תקווה תמיד.

עשוי לעניין אותך גם

המחווה שצוות המלון הזה עשה תהפוך לכם את הבטן

זוג אורחים קיבל החזר מלא על חופשה בבית מלון אחרי מחווה מוזרה ביותר שעשה צוות …

עשרות בעלי חיים סבלו במקום הזה עד שהוא סוף סוף נסגר

הרשויות באלבניה סגרו את "גן החיות מהגיהינום" והצילו עשרות חיות שבלו מתת תזונה ויחס לקוי. …