חדשות חמות

אין יצור חי יותר מגניב מהקנגרו הזה

מכירים את זה שמישהו מצלם אותכם ואתה מנסים למצוא את פוזה שבה תיראו הכי מגניבים ואז אתם מסתכלים על התמונה ומבינים שאתם נראים ממש מוזר? זה קורה לכולם, הפיתרון לזה הוא פשוט להתנהג באופן טבעי מול המצלמה ולהפסיק לנסות להראות מגניבים.

כמובן שאם אתה ברי מזל, כמו הקנגרו הזה, להראות מגניב פשוט בא לכם באופן טבעי לחלוטין.

סנדרינה דויאנו, 30 , תפסה את התמונה הזו של הקנגרו נח מחוץ לכניסה לשירותים של הפארק הלאומי John Forrest שבאוסטרליה כמובן.

היא אמרה: " לא האמנתי למה שראיתי וחשבתי לעצמי ' וואו, רק באוסטרליה משהו כזה יכול לקרות' לא יכולתי להפסיק לצחוק כשראיתי אותו בפוזה הזאת.

"הוא שכב באמצע השירותים כשהוא חוסם את הדלת ופשוט לא יכולתי לאזור מספיק אומץ כדי להפריע לו. אני אוהב קנגרו כל כך, אני חושבת שהם פשוט מקסימים. הקנגרו הספציפי הזה ממש הצחיק אותי עם הפוזה שהוא שכב בה"

"אוסטרליה זו מדינה יפיפיה עם מזג אוויר מושלם והייתי עוברת לשם אם הייתתי יכולה. אני אוהבת את כל החיות שם ואני כל כך נהנת לצלם את השלטים המעידים על חיות מסוכנות באזורים שונים כדי להפחיד את המשפחה שלי. זה כל כך פראי" מוסיפה הצלמת.

הקנגרו הזה הוא לא היחיד שנראה באוסטרליה בפוזות מיוחדות. יש גם את זה כמובן:

ג'קסון וינסנט ראה את הקנגרו השרירי הזה גם באותו האזור, כנראה ששם כל הקנגרו המגניבים הולכים כדי לבלות.

ג'רוסון אמר שהקנגרו הזה היה הכי גדול שהוא ראה בחיים שלו. " היה לו גוף ממש רחב וגדול והוא יותר גבוה ממני" הוא אמר. "ראיתי הרבה בחיים שלי מאיפה שאני מגיע אבל אף פעם לא ראיתי אחד כל כך גדול ושרירי".

רוצים חיה מגניבה הביתה? קנגרו זו התשובה כנראה.

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …