חדשות חמות

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם לא יכולים לעצור את כולנו". נראה כאילו אנשים בארה"ב התכוננו לדבר דומה הרבה לפני מה שקרה החודש.

משנת 1987, אנשים חתמו על חבילות ביטוח שאמורות להיכנס לתוקף במקרה של חטיפת חייזרים – ולא מדובר בבן אדם אחד ואפילו לא ב-1000. לא פחות מ-6000 אנשים שילמו על כיסוי הביטוח המוזר.

פוליסת הביטוח שוות 10 מיליון דולר והן ישולמו במקרה שבו האנשים, אם יתמזל מזלם, יחטפו על ידי חייזרים ויצליחו איכשהו לחזור חזרה לכדור הארץ. אבל יש קאץ', אי אפשר סתם להיחטף ולחזור לכדור הארץ בשלום, על מנת לקבל את הכסף, הם יצטרכו להשיג את חתימתו של החייזר שחטף אותם.

פוליסות הביטוח עולות $24.95 והן כוללות עותק ממוסגר או שאתם יכולים לחסוך את המסגרת ולעזור לכדור הארץ במקום ולקבל עותק דיגיטלי ב-$19.95.

מייק סיינט לורנס מפלורידה, הבעלים של העסק המציע את הביטוחים הנ"ל, אומר כי הוא מציע למי שרוצה פוליסות לפגיעת אסטרואידים וגלגול נשמות (אל תשאלו איך הוא מוכיח את זה).

הוא קפץ על ההזדמנות והודיע כי הביטוח שלו מכסה את אזור 51 הפופולרי – במקרה שהאנשים מקבוצת הפייסבוק יחליטו שהם אכן מסתערים עליו והחייזרים המתגוררים שם ייצאו לחופשי.

מייק הבהיר בראיון כי חבילות הביטוח הן בדיחה.

"אני לא רוצה לרמות אף אחד", הוא אמר.

"האנשים שבאים אליי, אם אני חושב שהם לא מבינים את התנאים, אני לא מוכר להם את הפוליסה".

בפוליסה כתוב שהתשלום במקרה של חטיפה יגיע בתשלומים של דולר אחד כל שנה, למשך 10 מיליון שנים – אז בואו נקווה שהחייזר החוטף יעניק גם חיי נצח איכשהו, כדי שבעלי הפוליסה יוכלו להפיק ממנה את המירב.

עד עכשיו הכל נשמע מטופש ומשעשע אבל חשוב לציין כי אדם אחד המחזיק בפוליסה, הצליח לקבל את כספי הביטוח. אותו אדם שנעזר בפרופסור מ-MIT הצליח לטעון כי שתל שנמצא בגופו לא הגיע מכדור הארץ או לפחות לא עשוי חומרים מכדור הארץ.

סיינט לורנס קיבל את ההוכחה הזו ולמרות שלא מדובר בחתימה מאי.טי או כל חבר אחר שלו – מייק התחיל לשלם לו דולר אחד כל שנה במשך 10 שנים עד שאותו האדם נעלם כאילו בלעה אותו האדמה או שפשוט החייזרים לקחו אותו שוב.

 

עשוי לעניין אותך גם

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …

מתבכיינים על המדוזות בארץ? חכו שתראו את המפלצת הזאת

צוללנית נתקלה במדוזה ע-נ-ק-י-ת ליד החוף במחוז קורנוול שבבריטניה. ליזי דאלי צללה ליד העיר פאלמאות' …