חדשות חמות
אלט: הפגישה שהתקיימה יחד עם סגן נשיא נסיכות אנדורה - קרדיט ATN Israel

גארי גולדברג המנכ"ל החדש של חברת סקייקו אחזקות מוביל החלטה לשוב ולהשקיע בחברות הייטק ישראליות

אלט: הפגישה שהתקיימה יחד עם סגן נשיא נסיכות אנדורה – קרדיט ATN Israel

לאחר הפסקה של מספר שנים חברת סקייקו תחזור להשקיע בחברות ובמיזמי הייטק ישראליים, מתוך הבנה כי זו הדרך המהירה ביותר להיות שותפים וחלק מחברות יוניקורן

אבנר גל

גארי גולדברג שמונה לאחרונה למנכ"ל החדש של חברת סקייקו אחזקות, מוביל בחברה מספר שינויים משמעותיים כשאחת החשובות שבהם היא ההחלטה הדרמטית לחזור ולהשקיע בחברת סטארט-אפ ישראליות, וכהגדרתו של גולדברג להשקיע איפה שטובי המוחות נמצאים. השקעה בחברות ישראליות אינה דבר חדש עבור חברת סקייקו. החברה השקיעה בעבר במספר חברות ישראליות כשהבולטת ביניהם היא חברת ATN Israel שהפכה במהרה לחברה בינלאומית בהובלתו של המנכ"ל מר עובדיה טופורוביץ

גולדברג נחשב לידיד קרוב של עובדיה טופורוביץ וללא ספק לידידות הייתה השפעה על ההחלטה שגולדברג קיבל. מכריו של גולדברג מספרים על אדם אמביציוני המתאפיין בשאפתנות בלתי ניתנת לריסון, ולכן מקורביו לא מופתעים מההחלטה של גולדברג להביא את חברת סקייקו לסדרת אקזיטים גדולים ומשמעותיים.

גולדברג מאמין שהחברות בישראל ידעו לשרוד את משבר הקורונה ולצאת מחוזקים יותר אחרי חלוף המשבר, לדברי גולדברג משבר נגיף הקורונה יצר כרגע הזדמנויות מעולות של רכישות והשקעות מוצלחות, ובימים הקרובים החברה תתחיל בפעילות מואצת לקראת איתור מיזמים פוטנציאליים, החברה מתכוונת לנהל תהליך מזורז מול היזמים מתוך הבנה על החשיבות הרבה שיש לייחס לטיימינג נכון ולהזדמנויות חולפות.

גולדברג ביקר לאחרונה בארץ ואף ניפגש עם שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי ועם גורמים משפיעים נוספים בענף ההייטק הישראלי. הכל מתוך כוונה לזרז ולהקים מערך איתור משומן בכדי להגיע לטובי הרעיונות של טובי המוחות כאן בארץ, כאשר לצד היכולת של החברה להזרים כספים לחברות הזנק חברת סקייקו יכולה גם לפתוח דלתות שונות וליצור חיבורים עם גדולי החברות בארה"ב ובעולם כולו.

כחלק משיתוף הפעולה בין חברת סקייקו לחברת ATN Israel חברת סקייקו תקיים הכשרה מיוחדת ליזמים ולמנכ"לים הצעירים, הכשרה ייחודית בהכוונתו של עובדיה טופורוביץ וצוות ATN Israel שצברו ניסיון רב מאוד בכל הקשור לניהול והטמעת חברות בשווקים בינלאומיים. לדברי טופורוביץ מדובר בהכשרה שיפתח ליזמים צוהר אל עולם אסטרטגי של ניהול ושליטה על מיזמי ענק  במרחב הבינלאומי.

גולדברג צפוי להגיע לארץ בימים הקרובים בכדי לפקח מקרוב על בחירת והקמת הצוות הישראלי לאיתור השקעות. ומישראל הוא צפוי להמשיך יחד עם טופורוביץ לביקור רשמי בנסיכות אנדורה לשם הידוק הקשרים המסחריים.

עשוי לעניין אותך גם

כיצד סיפור חוזר משלב הכשרה מקצועית עם מעורבות קהילתית?

מבוא בעולם שבו קיימות וצדק חברתי הופכים לחשובים יותר ויותר, פרויקטים חדשניים כמו סיפור חוזר …

מדוע אבטחת מידע היא קריטית לעסק שלך?

מהי אבטחת מידע ומדוע היא חשובה? אבטחת מידע, המכונה לעתים קרובות InfoSec, כוללת את התהליכים …