חדשות חמות

רוצים לדעת איך לצלם חייזרים? סוכנות הביון המרכזית של ארה"ב מפרסמת רשימת טיפים

במשך זמן רב סוכנות הביון המרכזית של ארה"ב (CIA) הכחישה כל קיום של יישות חייזרית שהיא. למעשה, ישנה תיאוריית קונספירציה שאומרת שהארגון רצח את מרלין מונרו בשביל למנוע ממנה לחשוף את האמת סביב הנושא שאותה כביכול ידעה בעקבות הרומן שהיה לה עם הנשיא האמריקאי לשעבר, ג'ון קנדי.

עכשיו, הארגון הפיץ בטוויטר שלו תמונה של מסמך מתקופה כלשהי (לא ידוע מתי הוא נוצר) המסביר לחובבי חייזרים מה הדרך הכי טובה לצלם חייזרים במקרה שמישהו רואה אותם.

באופן מפתיע, המסמך נוצר על ידי לא אחר מהארגון החשאי שהכחיש כל קיום של חייזרים.

למרות שאנחנו יודעים שעצמים בלתי מזוהים לאו דווקא מתייחסים לחייזרים, זה עדיין קצת מוזר לראות מסמך כזה.

הארגון החשאי שחרר קבצים ומסמכים שהיו מסווגים בעבר ובשנה שעברה נחשפו. מיליוני דפים המכילים מידע סודי ומסמכים מסווגים. כולל המון מידע הקשור לעצמים בלתי מזוהים.

מטרת מדריך הצילום של הארגון הייתה כנראה לעזור להוציא תמונות של חוצנים שיהיו יותר קלות לזיהוי ואישור וגם כנראה יותר קלות לשלילה. מה שמעניין פה זו העובדה שהארגון חקר ובדק את נושא החוצנים לעומק ואת נושא תצפיות החוצנים עוד יותר לעומק.

בצדו השני של דף הטיפים, ניתן לראות בקשה מוגזמת של מידע במסמך שדרש הארגון להגיש במקרה של צילום מוצלח, מעניין אם מישהו נעלם בפתאומיות לאחר שהצליח לצלם חייזר איפשהו.

 

מה שחובבי חייזרים וקנספירציות באמת חיפשו מתייחס למה שקרה ברוזוול בשנת 1947, כשחללית כביכול התרסקה באזור הזה שבניו מקסיקו. מהתקרית שוחררו תמונות של גופה של חייזר כביכול והן שפרסמו את המקרה בעולם.  כל מה שקשור בנושא שאנחנו מכירים יותר כאזור 51, לא נמצא במסמכים שהשתחררו על ידי הארגון. הצבא האמריקאי מתעקש עד היום שזה היה למעשה בלון מזג אוויר שהתרסק.

מאז, גופת החייזר המפורסמת הוכחה כמתיחה. אבל אולי זה מה שהם רוצים שנחשוב?

לצערנו, אין עדויות בניירות ששחרר הארגון שיכולות לאשר את סיפורו של אדם שטען שהבתולין שלו נלקחו על ידי חייזר ומאז נולדו כמה תינוקות שהם שילוב של חייזר ובן אדם. למזלנו הוא צייר הרבה ציורים של המאהבת החייזרית שלו.

בכל מקרה, אם אתם רוצים לצלם תמונה של חייזר מתישהו בחיים שלהם, אני ממליץ מאוד על שימוש בטיפים האלה מהארגון החשאי. הטכנולוגיה הרבה יותר מתקדמת עכשיו מהזמן שנכתבו המסמכים, אבל אולי זה עדיין יכול לעזור לכם עם הפוקוס והמסגרת של התמונה.

 

עשוי לעניין אותך גם

קידום אתרים SEO

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים שאסטרטגיית שיווק דיגיטלית צריכה לשרת את המטרות של העסק, …

סימנים לכך שביטקוין עשוי להתאושש

שנת 2022 הייתה שנה קשה ביותר למשקיעי קריפטו, שכן קריסות גדולות הובילו לירידה חדה בערכו …