חדשות חמות

האדם הזה הציל מאות אנשים ואף אחד לא יודע מי הוא

הרבה תשומת לב עולמית הייתה בזמן האחרון לנושא ההתאבדויות וזאת בעקבות וידאו ויראלי של היוטיובר המפורסם, לוגן פול. באחד מהתכנים שפרסם פול, שאותו צילם באוקיגאהארה שביפן, נראה הסלב האינטרנטי מלגלג על גופת אדם שלקח את חייו באותו היער ביפן שנחשב מוקד עלייה לרגל לאנשים שרוצים לסיים את חייהם.

אולי משהו טוב אבל יצא מכוכב היוטיוב שיעשה הכל בשביל תוכן ובשביל להראות "אמיתי". מישהו פרסם בטוויטר את שמו של צ'אן סי, אדם מסין שהציל יותר מ-330 איש מהתאבדות!

מאז שנת 2004, צ'אן סי, המנהל חברת הובלות, מבלה את סופי השבוע שלו בסיור על גשר יאנגצה, אחד מאתרי ההתאבדות הגדולים בעולם, בניסיון להציל חיים של אנשים שהגיעו במטרה לסיים את חייהם.

באחד הראיונות שהיו איתו, הסביר צ'אן סי שהוא עוזר לאנשים הנראים לו במצוקה מיוחדת וככה מבדיל ביניהם לבין סתם אנשים שהולכים על הגשר המפורסם, "אלה שנראים בדיכאון, שהלחץ הפסיכולוגי עליהם הוא עצום, שהצורה שבה הם הולכים היא חסרת אנרגיה ומאוד פאסיבית, או שהם לא מביטים בך כשאתה מדבר איתם" מסביר צ'אן איך הוא מזהה את האנשים שבאים למטרה זו.

צ'אן ידוע כאחד שיעשה מאמצים אדירים כדי לעזור לאחרים, לא רק שהוא מתקשר אליהם לאחר שהציל אותם כדי לבדוק מה איתם ולשאול לשלומם, הוא נותן להם לישון בחדר הפנוי בבית שלו ואפילו מסכן את חייו כשהוא תופס אנשים ממש לפני קפיצה על קצה הגשר.

"לעיתים קרובות זה מאבק בין חיים למוות. הבן אדם כבר תיפס מעבר לברזלי הגשר, ואני מוצא את עצמי מחזיק אותם ביד וצריך לגרור אותם בחזרה מעבר לברזלים"

"לפעמים אחרי שאני מציל מישהו ונראה שהוא משתף איתי פעולה, אני לא שם לב לרגע והם קופצים. וכמובן יש את אלה שאני לא מגיע אליהם בזמן" מספר צ'אן.

אדם העונה לשם שי סיקינג, אמר שצ'אן מנע ממנו התאבדות כשהיה תחת לחץ גדול מאוד בעקבות חובות על סך 15 אלף דולר לטיפולי לוקמיה של ביתו. צ'אן התקשר אליו כל שבוע ודיבר עם האנשים אליהם החוב כדי לנסות לפתור את הבעיה.

בשנת 2015 יצא סרט על צ'אן, הנקרא "המלאך של ניינג'ינג". שם הוא מודה שהרצון שלו לעזור לאנשים הגדיל את הדאגות האישיות שלו.

"מה אני אמור לעשות עם כל האנשים שאני מציל? אין לי כסף לעזור להם כמו שצריך", הוא אומר. "כשאני מציל מישהו, אני לא רוצה לרמות אותו כדי שיחייה עוד יום אחר ויראה שלא טוב לו".

לסיכום, צ'אן סי הוא באמת דמות שאנחנו צריכים לשאוף לחקות. ולא כוכבי אינטרנט שלא מועילים לנו בשום צורה ולא מכבדים דבר.

עשוי לעניין אותך גם

לא תאמינו מאיפה הילד הזה השיג חלקים לבניית כור היתוך גרעיני

ילד בן 12 הצליח לבנות כור היתוך גרעיני בבית שלו והוא כנראה האדם הצעיר ביותר …

הבחור הזה תובע את ההורים שלו בגלל הסיבה הכי הזויה שיש

רפאל סמואל ממומבאי, הודו גרם למהומה לפני מה ימים כשנחשף כי הוא בהליכים משפטיים נגד …