חדשות חמות

אל תפספסו עצות שיעזרו לכם בעתיד, ישירות מפיו של ביל גייטס

כשאתם שומעים את השם ביל גייטס, מה עולה לכם לראש? מחשבים, דפדפן מעצבן, פילנתרופיה ומשקפיים?

כמובן שלא, אתם חושבים על כסף, הרבה כסף. אז כשאחד האנשים עשירים בעולם מחלק עצות הקשורות בקריירה, שווה להקשיב ואפילו לרשום.

מייסד מיקרוסופט צבר הון עתק העומד על כ-95 מיליארד דולרים, על פי מגזין פורבס ורוב כספו של גייטס משמש לצרכי צדקה דרך הקרן שהקים – "הקרן של ביל ומלינדה גייטס". מה שגורם לנו להרגיש רע לגבי הקנאה שאנחנו חשים, אבל לא נורא.

אז במקום להסתכל עליו ולהתעצבן שאנחנו לא במקומו, למה שלא נשאב ממנו כמה טיפים לקריירה?

בשיחה שניהל גייטס בנושא אנרגיה נקייה, המיליארדר בן ה-63 נתן כמה עצות לסטודנטים בהדגישו שלושה תחומים עיקריים שהוא צופה כי יהיו מבוקשים מאוד בעתיד.

בשיחה עם העורך הראשי בלינקדאין, דניאל רות', אמר גייטס: "אני כן חושב שידע בסיסי במדע, מתמטיקה וכלכלה הינם חיוניים. הרבה קריירות בעתיד יהיו תלויות מאוד בדברים האלה."

גייטס גם ממליץ לכל אחד לשקול איך תחומים מסוימים עלולים להשתנות בשנים הקרובות, לפני קבלת החלטה הקשורה לקריירה מסוימת.

הוא אמר: "איך התחום שאתם נמצאים בו עלול להשתנות? אפילו אם אתם חושבים על מכירות או שיווק, המהפכה הדיגיטלית תביא עמה שינויים בהמון תחומים."

אבל בעוד מומחה התוכנה מדגיש כמה זה חשוב להיות עדכניים ולשים לב למה שקורה בשוק, הוא גם בעבר ציין את חשיבות האיזון שצריך להיות בין הקדמה הטכנולוגית לבין דרכי בילוי מסורתיות יותר, כנראה כדרך לעתיד טוב יותר לילדיו.

בשיחה עם ה- Mirror, הוא אמר: "אנחנו לעיתים קרובות קובעים זמן שבו נגמרת האפשרות לצפות במסכים, במקרה של הילדים, זה עוזר להם ללכת לישון בשעה סבירה. לא נתנו לילדים שלנו פלאפונים עד שהם חגגו 14 והתלוננו שילדים אחרים קיבלו אותם מוקדם יותר."

לא יודע מה אתכם, אני הייתי מקשיב למישהו שאין אחד שיכול לערער על הצלחתו בחיים.

 

 

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …