חדשות חמות
קרדיט לתמונה: depositphotos

סימנים לכך שביטקוין עשוי להתאושש

שנת 2022 הייתה שנה קשה ביותר למשקיעי קריפטו, שכן קריסות גדולות הובילו לירידה חדה בערכו של כמעט כל אסימון, כולל ביטקוין. עם זאת, השנה הניבה גם כמה טרנדים מעניינים שגורמים לנו להאמין שהעתיד עדיין מזהיר עבור הביטקוין.

ביטקוין מסוגל להתאושש? אלה סימנים שהתשובה חיובית.

יותר אנשים משתמשים בביטקוין מסיבות שונות

התועלת של ביטקוין כאמצעי תשלום עבור סחורות או שירותים ממשיכה לגדול. הדוגמה הטובה ביותר מגיעה מאל סלבדור, שם האסימון הוא מטבע חוקי מאז 2021. כל אזרח במדינה קיבל ארנק דיגיטלי עם אסימונים בשווי של 30 דולר בתוכו.

במקומות אחרים, מספר החברות שמקבלות כסף דיגיטלי ממשיך לטפס כל הזמן. לדוגמה, באוסטרליה, הסכם חדש שהושג בין OTR ו-DataMesh מאפשר לצרכנים להשתמש בביטקוין ביותר מ-400 עסקים כמו חנויות נוחות ותחנות דלק.

אפשר גם לראות יותר כספומטים למשיכת קריפטו צצים ברחבי כדור הארץ, מה שהופך את הביטקוין לנגיש ומקובל יותר.

מספר הדרכים השונות בהן אפשר להשתמש בביטקוין עדיין משתנה ממדינה למדינה. לכן, יש צורך בגידול במספר המקומות שמקבלים את האסימון, על מנת שהביקוש יגדל באופן שווה על פני כדור הארץ. זה אמור לספק אינדיקציה ברורה יותר לכמות האנשים שמעוניינים להשתמש בביטקוין בפעילויות היומיומיות שלהם, ולא רק למטרות השקעה או לרכישות מקוונות מדי פעם.

יותר משקיעים מוסדיים

הגעת משקיעים מוסדיים נוספים היא גורם נוסף שמעלה תקוות שהשוק יתאושש. הכל התחיל כאשר BlackRock הכריזה שבזכות שותפות עם Coinbase, יהיה פשוט יותר עבור לקוחותיה העסקיים להשקיע בביטקוין.

כמנהלת הנכסים הגדולה והמשפיעה ביותר בעולם, החלטת החברה להיכנס לשוק הקריפטו נתפסת כסימן נוסף לכך שמצבו בסדר גמור. בלקרוק משתמשת במחשב-על חזק כדי להנחות את ההחלטות הפיננסיות שלה – אז אישור שלה שווה הרבה.

עוד התרחשות מעניינת: חברת Brevan Howard Asset Management גייסה מיליארד דולר ממשקיעים מוסדיים, כדי להשיק את קרן הגידור הקריפטו הגדולה ביותר שנראתה אי פעם. התוצאות המוקדמות מקרן זו מצביעות על ביצועים טובים מאוד, אפילו בעיצומן של ירידות השוק התלולות שחלו השנה.

חשוב מכך, גודל ההשקעה מעיד על כך שהמשקיעים המוסדיים מרגישים כעת יותר בנוח עם שוק הכסף הדיגיטלי.

הקריאות הגוברות לרגולציה

על פניו, העובדה שכל כך הרבה אנשים קוראים כעת לתקנות קריפטו מחמירות עשויה להיראות כמו נקודה שלילית. אחרי הכל, אחד הדברים הגדולים ביותר שמורידים את המחירים הוא החשש מפני תקנות קפדניות מדי, שעלולות לחנוק את השוק ולגרום למשקיעים חדשים לחשוב פעמיים על הצטרפות.

עם זאת, קיימת גם אפשרות שרגולציות חזקות וברורות יותר עוזרות למשוך יותר אנשים למטבע מסוג זה. הסימנים מצביעים על תחושת נכונות גוברת לקבל מטבעות קריפטוגרפיים בתנאי שיהיו מוסדרים כראוי.

מה צופן העתיד?

קשה לחזות את עתידם של ביטקוין ושוק הקריפטו, אך בהחלט יש סימנים שמבשרים טובות.

עשוי לעניין אותך גם

קידום אתרים SEO

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים שאסטרטגיית שיווק דיגיטלית צריכה לשרת את המטרות של העסק, …

כל מה שרציתם לדעת על מערכת ניטור ובקרה

ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעידן בו אנו חיים, בשונה משנים עברו הם המילה …