חדשות חמות

לא תאמינו מה הילדה הזאת עושה כל יום אחרי שאמא שלה נטשה את הבית

מה הייתם עושים אם טרגדיה משפחתית הייתה הופכת את עולמכם? רובנו היינו עושים מה שצריך כדי לעזור ולהשיב את הדברים למסלולם עד כמה שאפשר, אבל מעטים מאיתנו היו הולכים רחוק כמו ג'יה ג'יה.

ג'יה ג'יה משחקת תפקיד חשוב מאוד בחייו של אביה אחרי שזה נפצע קשה בתאונת דרכים. ההבדל המשמעותי בין הסיפור הזה לבין סיפורים דומים אחרים זו העובדה שג'יה ג'יה הסינית רק בת 6.

הסיפור הזה מצליח גם לשבור את הלב וגם לחמם אותו, הילדה עושה המון דברים עבור אבא שלה אחרי שתאונת דרכים השאירה אותו משותק. זמן קצר לאחר התאונה, אימא שלה עזבה את המשפחה ולקחה את אחיה של ג'יה ג'יה אתה.

בגלל שג'יה פשוט אגדית ולמרות שהיא ילדה קטנה, היא החליטה לטפל הדברים ולעזור לאבא שלה בכל מה שהוא צריך פחות או יותר.

זה אומר שהיא קמה כל בוקר בשעה 6 בכדי לעסות את השרירים של אביה, לאחר מכן היא עוזרת לו לצאת מהמיטה ומכינה אותו לקראת היום לפני שהיא יוצאת לבית ספר.

לאחר מכן, היא עוזרת לו בבית ומכינה את ארוחת הערב עבורו, לאחר הארוחה, היא הולכת לישון רק כדי לקום מוקדם ולהתחיל את כל התהליך מההתחלה.

במהלך היום, סבא וסבתא שלה מטפלים באביה.

ג'יה סיכמה יפה מאוד את מה שהיא עושה: "אני לא מתעייפת בכלל כשאני עוזרת לאבא שלי".

אבא שלה, טיאן הייצ'אנג, נשאר משותק מהחזה ומטה לאחר שמונית שהיה בה התרסקה לתוך תעלה בצד הכביש. אשתו עזבה חודשיים לאחר מכן והוא לא שמע ממנה או מהבן שלו מאז.

הוא אמר: "היא אמרה לי ביום שעזבה שהיא הולכת להיות אצל אימא שלה כמה ימים. אבל היא לא חזרה מאז והיא לקחה את הבן שלנו אתה."

למרות זאת, יש לו את הבת הקטנה שלו והוא מודה על כל רגע שהיא לידו, הוא מתאר אותה כ-"ידיים" שלו.

מסתבר, שהיא מצטיינת בגילוח. היא מספרת: "בהתחלה לא ידעתי איך לעזור לאבא שלי להתגלח והוא היה נחתך מהסכין אבל הוא אמר לי שזה לא כואב. עכשיו, אני מאוד טובה בזה, סבתא שלי אומרת שאני עושה את זה טוב מאוד."

כששאלו אותה אם היא מתגעגעת לאימא שלה, ג'יה ג'יה אמרה: "לא, בגלל שהיא לא מטפלת באבא שלי. אבל אני מתגעגעת לאח שלי. הייתי מאוד קרובה אליו, אני מתגעגעת מאוד."

אנחנו מקווים שאיכשהו המשפחה תוכל להסתדר בצורה טובה יותר וג'יה ג'יה תוכל לחזור להיות ילדה קטנה שוב.

 

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …