חדשות חמות

הדרך שבה הילדה הזאת מנסה לסחוט דמי כיס פשוט גאונית

מחירי הממתקים כנראה עלו בבריטניה, מזמן עברו הימים שבהם היה אפשר לקנות סוכריה על מקל בכלום כסף.

ילדה אחת שואפת לדברים גדולים יותר מסוכריות על מקל והיא מוכיחה זאת על ידי המזימה הערמומית מאוד שניסתה להוציא לפועל.

אליזבת קאי דביין מלנקשייר שבבריטניה, הייתה רק בת 6 כשניסתה בפעם הראשונה את המזימה המאוד מעוררת דאגה שלה, היא שלחה לאבא שלה דוח מזויף על מהירות מופרזת, בדוח הופיע מקום העבירה, זמן, לוחות הרישוי של המכונית ואפילו לוגו העירייה המקומית.

ואנחנו היינו בטוחים שלזייף בכי בגיל שש כדי לקבל משהו זה מתוחכם מספיק.

אליזבת קיבלה השראה כשראתה דוח דומה שקיבל אחד הנהגים שעובד אצל אבא שלה בחברה. האימא החורגת של אליזבת הלן בורדמן, 43, אמרה שהיא ואבא של אליזבת, פול קאי, 46, כנראה ושילמו את הקנס שהילדה שלחה כי על פניו נראה שהוא נשלח מהרשות המקומית.

היא אמרה: "זה כמעט עבד. אם היא הייתה מוסיפה מקום לפרטי בנק, היינו משלמים את זה.

אבל תודה לאל שהיא לא השאירה שום למקום להכניס בו את פרטי הבנק או מספר טלפון ליצירת קשר, אז הבנו שמשהו לא בסדר."

האמת היא, שאם אליזבת הייתה מצליחה לפתוח חשבון בנק כדי להשלים את התרמית, היא הייתה מרוויחה הרבה יותר מאשר ה-100 לירות שטרלינג שהיא ביקשה בקנס.

עדיין, אליזבת לא נרתעה מחוסר ההצלחה והמשיכה לנסות את המזימה בחמש השנים האחרונות, כשהיא שולחת מספר של דוחות מזויפים ממחוזות שונים להורים שלה. עכשיו כשהיא בת 11, המכתב האחרון שלה נשלח כשהוא חתום במילים: "הקנס עומד על 100 ליש"ט, אם לא תשלמו תוך 10 ימים, הקנס יעלה ל-150 ליש"ט."

הלן מספרת: "היא ממשיכה לעשות את זה, היא עשתה את זה כבר איזה 5 פעמים. היא גם כל פעם שולחת את המכתב כביכול ממקום אחר. המכתבים בהחלט השתפרו ככל שהשנים עברו.

הכל תלוי בלוגו שהיא מצליחה להשיג וכמה טוב נראה המכתב.

זה די מדהים לחשוב שמישהי כל כך צעירה יודעת לבנות מכתב כזה עם הלוגו הנכון וכדומה. היא מאוד אוהבת מחשבים ומראה חוכמה ופיקחות מגיל צעיר." היא אמרה והתעלמה מהצד הפלילי שיש למה שהבת שלה עושה.

פול והלן הם בעלי חברה לצילום משרדי שבה אליזבת למעשה יוצרת את הדוחות המזויפים, לפני שהיא מכניסה אותם לתיבה הדואר של החברה.

אז נכון שעכשיו ההורים שלה ערניים למזימות של הבת שלהם, אבל לא יעבור הרבה זמן עד שהם יתעלמו מדוח אמיתי או שאליזבת תתחיל להצליח במזימות כאלה או אחרות.

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …