חדשות חמות

כלבה שהייתה קשורה במשך 12 שנה זכתה להתפנק כמו מלכה בימיה האחרונים

תתכוננו לדמעות בעיניים – כלבה שהייתה כל חייה קשורה בחוץ כשהיא על חלקת אדמה קטנה הצליחה להשלים רשימת חלומות די מרשימה בימיה האחרונים.

סיפורה קורע הלב של מיס ווילי, קורגי מעורבת, הגיע לכותרות אחרי שניצלה מידי בעליה וזכתה לשורה של פעילויות כיפיות שכללו מסיבת יום הולדת, ערב פיצה, שיט בקאנו ויום מפנק בספא.

מיס ווילי הייתה קשורה במשך 12 שנה לעץ, לפני שהבעלים שלה הסכים סוף סוף להעביר אותה לפעילים לזכויות לבעלי חיים, שאיתם גרה ב-16 ימיה האחרונים. ימים שהיו מלאים בכיף כשהיא סוף סוף הייתה מוקפת באנשים שדואגים לה.

בנוסף לטיול לחוף הים ועיסוי מפנק, מיס ווילי זכתה לישון בפעם הראשונה על מיטה רכה ונוחה ולא בחוץ.

ארגון פיתה (PETA) שבמחוז האליפקס שבצפון קרולינה, הבחין במיס ווילי בפעם הראשונה לפני 10 שנים, כשהם ראו אותה קשורה מחוץ לבית. הם התחננו בפני הבעלים שלה שייתן להם את הכלבה על מנת שיוכלו למצוא לה בית טוב יותר, אבל הוא סירב כל פעם מחדש.

על פי הבלוג של ארגון פיתה, עובדים מארגון הצדקה היו מבקרים אותה על בסיס קבוע ודאגו לבדוק שהיא בריאה כשהם מספקים לה מזון, מין, צעצועים והמון תשומת לב.  בנוסף, הם הביאו לה מלונה, מלאה בקש, כדי להגן עליה מפני הקור.

מוקדם יותר החודש, ג'ס קוצ'רן (אחד הפעילים בארגון) ביקר את מיס ווילי ומצא אותה במצב בריאותי לקוי כשהיא משתעלת ומתקשה לעמוד. כשראה את זה הבעלים שלה, הוא הסכים סוף סוף לשחרר אותה והיא נלקחה לווטרינר, שם מצאו שיש לה מחלה בשם תולעת הלב, גידול בריאות ומספר בעיות נוספות.

כשהם יודעים שהמוות שלה מתקרב, העובדים החליטו לספק למיס ווילי את הימים האחרונים הטובים ביותר שאפשר.

דובר מטעם הארגון מסר: "כולם אהבו את מיס ווילי. היה קשה מאוד לעמוד בפניה כשהיא קשקשה בזנב והציגה את הפנים הכל כך חמודות שלה, היא הייתה מוכנה לכל דבר אפילו כשהתבגרה והייתה חולה מאוד."

ארגון הצדקה עכשיו שם לעצמו מטרה – להבטיח שאף כלב לא יסבול ככה כשהוא קשור, נשכח ובודד כמו שהייתה מיס ווילי.

 

 

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …