חדשות חמות

גן עדן לאוהבי כלבים? הכירו את 'ארץ הכלבים המשוטטים'

קל לחשוב שהעולם שאנחנו חיים בו הוא מקום לא הכי נעים לפעמים, מבט מהיר בחדשות יאשר את העובדה הזו, אבל לפעמים אנחנו נחשפים לדברים טובים וטהורים שמחזירים לנו את התקווה באנושות.

"ארץ הכלבים המשוטטים" שבקוסטה ריקה בטוח תשמח אתכם ותפיח בכם תקווה, גן העדן הזה מכיל יותר מ-900 כלבים משוטטים. נשמע מדהים? בגלל שזה אכן כך.

המקום הוא למעשה מקלט זמני לכלבים – במקום שיהיו סגורים במקלטים ויומתו בשלב כזה או אחר, בגן העדן הזה, הם פשוט מחכים לבית חדש.

בזמן שהם שם, הכלבים, שננטשו שלא באשמתם כמובן, מטופלים על ידי הצוות המסור של המקום.

על פי החזון של המקום: "השטח של גן העדן הוא אזור 'ללא הרג', מקדש כלבים שבו אנחנו לא מאמינים בהמתה כפתרן לבעיית הכלבים הנטושים בקוסטה ריקה. המשימה שלנו יא למצוא בית לכל הכלבים שנמצאים תחת חסותנו.

"אנחנו מהווים למעשה בית זמני עבור מאות כלבים שמחפשים הזדמנות שנייה בחיים, ואנחנו מהווים גם בית קבוע לכלבים שאולי לעולם לא ימצאו משפחה מאמצת."

החלק הכי טוב הוא, שארץ הכלבים המשוטטים פתוחה לציבור הרחב, אז אם אתם מעוניינים לאמץ, או פשוט רוצים לבלות זמן עם כמות ענקית של כלבים, תעשו את זה.

הכלבים מטופלים על ידי צוות מתנדבים שמוודאים שכולם מקבלים תשומת לב, פעילות גופנית, אוכל וחטיפים. ישנן גם המון תחנות שתייה ומיטות חמות שהכלבים יכולים להתכרבל בהן.

למרות שהסיבה שהם שם היא עצובה מאוד, נחמד לדעת שיש מקומות שדואגים לכלבים ברמה כזו ועוזרים להם לחיות את החיים שמגיעים להם, עם או בלי בית קבוע.

 

 

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …