חדשות חמות
depositphotos

כיצד משמרים לקוחות באמצעות מדיה חברתית?

המדיה החברתית הפכה להיות לאחד מהאמצעים החשובים ביותר לכל עסק. השימוש העיקרי במדיה החברתי הוא על מנת לנסות להביא לקוחות חדשים. עם זאת אל תשכחו כי ישנה חובה לנסות לשמר את הלקוחות הקיימים. הרי אם לא תשמרו על הלקוחות הקיימים, יהיה לכם קשה מאוד להביא לקוחות חדשים. כיצד המדיה החברתית יכולה לעזור לכם לשמור על הלקוחות שמכירים אתכם?

האמת היא שהמדיה החברתית יכולה להביא איתה הרבה מעבר למה שאתם מדמיינים לעצמכם. אם כבר יש לכם פרופילים במדיות החברתיות השונות מוטב כי תנצלו אותם עד תום. האינטרס שלכם יהיה לשמור על הלקוחות הקיימים, ולהביא כל הזמן עוד לקוחות חדשים. מדובר כאן על עניין שלא תוכלו להישאר אדישים אליו, הוא ישנה את המציאות כולה.

הציגו ללקוחות הקיימים מוצרים או שירותים חדשים

אם לקוח ביצע מכם רכישה בעבר ככל הנראה שהוא מתעניין במה שאתם מספקים. זה לא משנה אם אתם מספקים מוצרים מסוימים או שירותים בכל מיני תחומים. המדיה החברתית יכולה לאפשר לכם להציג בפני הלקוחות הקיימים עוד מוצרים או שירותים חדשים שנכנסו לעסק. כל מיני דברים שעד לא מזמן לא היו קיימים, והיום הם זמינים אצלכם. שימור לקוחות עובד באופן שבו אתם צריכים תמיד לנסות למשוך את הלקוחות אליכם פעם נוספת.

תספקו מענה מהיר במקרה של שאלות או בעיות

לקוח שביצע מכם רכישה בעבר ככל הנראה ירצה שתסייעו לו בשלב כזה או אחר. זה לא משנה אם מדובר על פתרון בעיות או מענה על השאלות. באמצעות המדיה החברתית יכול להיות לכם קשר ישיר אל כל אחד מהלקוחות שלכם. ברגע שהלקוחות יראו שאתם עונים ולא מתחמקים, הם יעריכו אתכם הרבה יותר. שימור לקוחות נועד על מנת לאפשר לכם לשמור על הלקוחות מרוצים.

תיתנו ללקוחות הקיימים מבצעים מיוחדים

כדי שתוכלו לבצע שימור לקוחות יהיה עליכם לתת ללקוחות הקיימים הצעות שוות. הרי הם ירצו לראות כי הם חשובים לכם לא פחות בהשוואה ללקוחות החדשים. אם תיתנו מבצעים והטבות רק ללקוחות החדשים זה ימנע מהלקוחות הקיימים להישאר אצלכם. המדיה החברתית מאפשרת לכם לתת לכל אותם לקוחות קיימים מבצעים שווים. כאלה שיגרמו להם לרכוש דרכם שוב את המוצר או את השירות שאתם מספקים.

הזכירו תמיד שאתם קיימים – כך לא יישכחו

המדיה החברתית מאפשרת לכם תמיד להזכיר שאתם קיימים וזמינים למתן שירות. הרי אם תפרסמו פוסטים ומודעות כל הזמן, העסק שלכם יהיה בתת המודע של הלקוחות. הם יידעו שלא משנה מה הם צריכים, הם יכולים לקבל מכם שירות מעולה. כל זה יקרה רק אם הם יזכרו שאתם נמצאים בתחום הזה. אם המתחרים שלכם יעשו יותר רעש, הם ככל הנראה יתפסו את המקום שלכם בתת המודע.

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …