חדשות חמות
קרדיט תמונה :depositphotos

המרדף אחרי הוי הכחול ולמה הוא כל כך חשוב?

קרדיט תמונה :depositphotos

אם אתם גולשים ברשתות החברתיות, ככל הנראה שיצא לכם לשמוע על הוי הכחול. הוי הכחול מופיע בפרופילים שונים ליד השם שלהם, לרוב מדובר על פרופילים של אנשים מוכרים. עם זאת עלו לאורך השנים לא מעט תהיות לגבי המשמעות של הוי הכחול ולמה הוא כל כך חשוב. כל מי שמקבל וי כחול הופך להיות אושיה גדולה יותר מאשר הוא היה לפני כן. הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן, מה זה הוי הכוח הזה ולמה הוא חשוב? אחרי שתבינו את החשיבות של הוי הכחול, אולי גם אתם תנסו להשיג אחד כזה. כאשר יש טרנד מסוים שסוחף את הרשת, אתם תנסו שלא להיות הרחק מאחורי כולם. גם אם לא תשיגו את הוי הכחול, לפחות תדעו את משמעותו.

מה המשמעות של וי כחול?

לא מדובר על משהו מסתורי כמו שחלקכם בוודאי מתארים לעצמכם. המשמעות של וי כחול היא בעצם לעדכן כי מדובר על פרופיל מאומת . כך אתם לא תמצאו את עצמכם עוקבים אחרי פרופילים מזויפים. לרוב מדובר על פרופילים של אנשים מוכרים, כאלה שמנסים להתחזות אליהם לא מעט. זוהי הדרך של הרשתות החברתיות השונות לאפשר לכם לעקוב אחרי העמודים הנכונים. המשמעות היא שאם אתם עוקבים אחרי פרופיל של אדם מפורסם ללא וי כחול זה אמור להדליק לכם נורה אדומה. שווה לכם לבדוק אחרי מי אתם עוקבים כבר עכשיו.

איך משיגים וי כחול?

בוודאי כבר הבנתם כי פרופיל מאומת הוא דבר מאוד נחשק בימינו. אם יצא לכם להסתכל על פרופילים שונים ברשתות החברתיות ראיתם כי לא לכולם יש אותו. מבחינת הרשתות החברתיות כמות החיפושים בגוגל היא אחד מהמרכיבים הכי חשובים שיש. עבורם האדם שיקבל את הפרופיל המאומת צריך להיות כזה שמצדיק את התואר. אם לא מדובר על פרופיל שמחפשים אותו, אין דובר לאמת אותו. לכן חובה לדאוג שכמות החיפושים עם שמכם במנועי החיפוש השונים תהיה גדולה ככל האפשר.

האם מספיק רק וי כחול?

זה שהחשבון שלכם מאומת זוהי כבר התחלה טובה להוציא ממנו את המקסימום. אך זה עדיין לא מספיק יהיה עליכם לדאוג לכך שהפרופיל יהיה מעודכן כל הזמן ויעלה תוכן עכשווי לרשתות החברתיות השונות. תוכלו לעלות תמונות או סרטונים זה לא באמת משנה, הכי חשוב שזה יעניין את מי שעוקב אחריכם. הרי אם לחשבון יהיה רק וי כחול, זה לא באמת יהיה מספיק כדי להוציא ממנו את התועלת. פרופיל מאומת הוא אחד מבין המרכיבים השונים להצלחה ברשת החברתית. זוהי תחילתה של הדרך, אך יהיה עליכם לעבור עוד לא מעט צמתים שונים. בסוף תוכלו סוף כל סוף להוציא את המקסימום מהפרופיל שלכם בכל היבט אפשרי.

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …