חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

ויוה לה מוזס השקעות

קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש – כיצד לעשות זאת נכון?

במאה העשרים ואחת חשיפה ברשת היא המפתח להצלחתו של כל בית עסק.  קידום אורגני במנועי החיפוש (SEO) נחשב לאחת מהטכניקות האפקטיביות ביותר להגדלת הנוכחות של עסקים ברשת. אף על פי כן, רובם המוחלט של בעלי העסקים אינם יודעים כיצד להשתמש בכלים המוצעים להם ומבזבזים זמן יקר וכסף על שיטות פרסום ושיווק לא אפקטיביות.

מה זה SEO?

קידום אתרים הוא תהליך של שיפור הביצועים וחוויית הגלישה באתר אינטרנט שמאפשרת להשיג נראות טובה יותר במנועי החיפוש. באופן ספציפי, קידום אתרים עוסק בדירוג תוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. קידום אתרים אורגני הוא דרך מצוינת להביא יותר טראפיק, לידים, לקוחות והכנסות לעסק שלכם. למעשה, 81% מכלל הגולשים בגוגל בוחרים ללחוץ על התוצאות שמוצגות במנוע החיפוש באופן אורגני על פני מודעות בתשלום. במילים אחרות: אתם יכולים ליהנות מעד פי חמישה יותר כניסות לאתר האינטרנט שלכם באמצעות שימוש בקידום אורגני במנועי החיפוש בהשוואה לתשלום על מודעה.

אמנם, קידום אתרים הוא תהליך מתמשך שדורש עבודה. ואולם, ברגע שאתם מצליחים לדרג את האתר שלכם עבור קבוצה של מילות מפתח, הדירוג שלכם נשאר יציב על פי רוב לאורך זמן. עם היתרונות המרכזיים של קידום אתרים אורגני ניתן למנות חשיפה של לקוחות פוטנציאלים למותג שלכם במנועי החיפוש, יתרון תחרותי משמעותי והגדלה של פוטנציאל הרווח של העסק שלכם.

מה עלי לעשות כדי לזכות לחשיפה במנועי החיפוש?

בשלב הראשון, יש ליצור קשר עם חברה המתמחה בקידום אתרים ברשת, על מנת שתערוך עבורכם מחקר מילות מפתח, שבאמצעותו תוכלו לצפות כיצד אנשים נוהגים לחפש את השירות שלכם במנועי החיפוש. לאחר מכן, יהיה עליכם לבצע תהליך אופטימיזציה באתר האינטרנט שלכם, על מנת שמנועי החיפוש ישייכו את מילות המפתח לאתר שלכם. בהמשך, יהיה עליכם לוודא שהאתר שלכם פועל במהירות גבוהה ומותאם למכשירי מובייל. בשלב הבא, יהיה עליכם למלא את האתר שלכם בתוכן איכותי ועשיר במילות מפתח, שיפורסם באופן קבוע. לבסוף, יהיה עליכם לפרסם קישורים לאתר האינטרנט שלכם באתרים אחרים, על מנת שמנועי החיפוש יתפסו את האתר שלכם כמהימן, סמכותי ובעל ערך.

כל הפעולות שמנינו לעיל נועדו למטרה אחת – לבצע מניפולציה באלגוריתם של מנועי החיפוש, על מנת שהם יבחרו לקדם את האתר שלכם על פני אתרי אינטרנט של עסקים מתחרים. הקושי המרכזי בקידום אתרים אורגניים נובע מהעובדה שהאלגוריתמים שעליהם מסתמכים מנועי החיפוש נחשבים לסוד מסחרי כמוס, כך שלא ניתן לדעת בוודאות על אילו מאפיינים יש לתת את הדגש. לכן, חשוב במיוחד להיעזר בחברה מקצועית שמתמחה בקידום אתרים אורגני, בשיווק באינטרנט ובפרסום תוכן ממומן ברשתות החברתיות.

אחת השחקניות היצירתיות ביותר בתחום הקידום ברשת היא חברת ויוה לה מוזס, שמספקת שירותי קידום ושיווק במרחב הדיגיטלי

על אודות חברת ויוה לה מוזס

חברת ויוה לה מוזס נוסדה כחלק משיתוף פעולה של מגוון עסקים קטנים ממגזרים מקצועיים שונים, על מנת להוציא לפועל חזון אקולוגי למען עתיד טוב יותר. מתוך הבנת האתגרים העומדים בפני כדור הארץ, כמו שינויי האקלים, דילול המשאבים, זיהום האוויר והירידה החדה במגוון הביולוגי, חרטה החברה על דגלה להוביל מהפכה בעולם השיווק וקידום התוכן.

במילים פשוטות, חברת ויוה לה מוזס מנצלת את מצב החירום אשר מצריך שינוי חוצה מגזרים על מנת לשנות במאה שמונים מעלות את מה שהתרגלנו לחשוב על שיווק. לכן, עובדת חברת ויוה לה מוזס בשיתוף עם עסקים בעלי שאיפות ירוקות על מנת לחזק את תנועתם העסקית ולייעל את פעילותם.

בשבע השנים האחרונות מנהלת ומפתחת משפחת מוזס מגוון עסקים אקולוגיים בדרום אפריקה. על עסקים אלה ניתן למנות את החברות TRIPPLE E העוסקת בייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים, E.M.E.T, שפועלת בתחום הנדל"ן וחברת IWG שפועלת בענף המיחזור והשיווק.

חזון חברת ויוה לה מוזס

במרכזה של פעילות חברת ויוה לה מוזס ניתן למצוא את השאיפה להתפתח לכיוון כלכלה חדשה באמצעות פיתוח מוצרים ושירותים חדשניים. חזון החברה הוא לספק מגוון רחב של פתרונות שיווק תחת קורת גג אחת, לעסקים קטנים וגדולים ממגוון רחב של תחומי פעילות.

על מנת ליישם את חזונה, מלווה חברת ויוה לה מוזס בתי עסק בכל שלב שבו הם נמצאים ומקדמים אותם בהתאמה אישית לצרכים הרלוונטיים שלהם, תוך לקיחה בחשבון של המעגלים הנלווים לשיווק ולפרסום.

החברה מתמחה בהקמת אתרי אינטרנט וקידומם במנועי החיפוש והרשתות החברתיות, תוך גיבוש של תכנית אסטרטגית רלוונטית שמתחילה בשלב הרעיון ונרקמת תוך שלבי הביצוע ועד להפקת הלקחים. כמו כן, מספקת החברה שירותים קידום ממומן ברשתות החברתיות, תוך בניית קמפיינים שיווקיים הממוקדים בקהלי היעד הרלוונטיים ביותר. החברה אף מסייעת בבניית תקציב הפרסום הנכון שמאפשר להשיג תוצאת ארוכות טווח.

המטרה המרכזית של חברת ויוה לה מוזס היא לאפשר לבתי עסק לצמוח בקצב נכון ובהדרגה, על מנת ששיתוף הפעולה יימשך לאורך זמן. החברה תופסת את לקוחותיה כשותפים לדרך ומאפשרים הפריה הדדית, תוך התפתחות במרחב הדיגיטלי ושמירה על חזון עסקי לקידום כלכלה בת קיימא.

עשוי לעניין אותך גם

כתיבת תוכן באנגלית לעסקים שרוצים לצמוח לשוק הגלובלי

בישראל פועלת כ-12 אלף חברות הייטק אשר מייצגות במידה רבה את רוח הנחישות, היצירתיות והנכונות …

איך עוברים את התקופה הקשה ונמנעים מפשיטת רגל

התקופה הקשה שעוברת על המשק, משפיעה על אנשים רבים, ומה שבטוח – כדאי לעשות הכל …