חדשות חמות

האישה הזאת לא ציפתה לראות את הכלב שלה שוב לאחר שנפרדה ממנו לשלום

ההחלטה להמית את חיית המחמד שלך היא הקשה ביותר שנאלצים להתמודד איתה בעלי חיות מחמד, אבל אם החיה סובלת אז ההחלטה על המתה היא כנראה באמת הפיתרון הטוב ביותר. אישה אחת עשתה את ההחלטה שוברת הלב הזאת לגבי הפינצ'ר הננסי שלה, שהיה חלק ממשפחתה 15 שנה, לאחר שהוטרינר המליץ לה שזה מה שצריך להעשות.

קארי לוי אומרת שהיא השאירה את סיזר הכלב בבית החולים הוטרינרי בניו ג'רזי שבארה"ב ונאמר לה שיהיה עליה לאסוף את הקולר שלו לאחר המעשה. שותפה לחיים לוני, אפילו שילם 192$ ( בערך 670 ש"ח) על שריפת הגופה של הכלב והוא קיבל מכתב ניחומים מהוטרינר האחראי על הפעולה.

למרות כל זה, לתדהמתם של השניים, לאחר חמישה חודשים האישה קיפלה טיפ אנונומי שהכלב האהוב שלה עדיין בחיים.

לפי התקשורת המקומית, אחד מהעובדים בבית החולים הוטרינרי, לא רצה שהכלב הזה יומת והחליט פשוט לקחת אותו הביתה (?!?!). חשוב לציין שהעובד והוטרינר האחראי כבר לא עובדים בבית החולים הזה.

קארי סיפרה לחדשות, " זה שבר לי את הלב בצורה הקשה ביותר"

הדבר הכי גרוע בכל הסיפור הזה הוא שהכלב האהוב שלה סיזר, לא קיבל שום טיפול במהלך חמשת החודשים שאחרי השארתו בבית החולים, כל הזמן הזה שהבעלים שלו חושבים שהוא מת.

הוטרינר האחראי החדש במתחם דאג לאחד בין קארי לכלבה האהוב, אבל זה ההחלטה להמיתו הייתה צריכה להתקבל בשנית.

"הייתי צריכה לחזור הביתה ולומר לילדים שהפעם זה סופי ואנחנו נאלצים להמית את סיזר, לפחות הפעם הוא באמת בגן עדן" אומרת קארי.

אחד הוטרינרים העובד במקום תחת ההנהלה החדשה אומר: " זה קשה מספיק כשאתה צריך להיפרד בצורה כזו מהכלב שלך, אבל להתמודד עם זה פעמיים לא עולה על הדעת בכלל".

המשטרה עכשיו חוקרת את האירוע וממנה נמסר: " נכון לעכשיו, אנחנו לא יודעים על שום טיפול שקיבל הכלב במהלך חמשת החודשים המדוברים, יכולה להיות אפשרות שהוטרינר שהיה אחראי יואשם בגניבה על שלקח לאנשים כסף ולא ביצע שום פעולה".

עשוי לעניין אותך גם

המחווה שצוות המלון הזה עשה תהפוך לכם את הבטן

זוג אורחים קיבל החזר מלא על חופשה בבית מלון אחרי מחווה מוזרה ביותר שעשה צוות …

עשרות בעלי חיים סבלו במקום הזה עד שהוא סוף סוף נסגר

הרשויות באלבניה סגרו את "גן החיות מהגיהינום" והצילו עשרות חיות שבלו מתת תזונה ויחס לקוי. …