חדשות חמות

מסתבר שצריך להיות צייר מקצועי בשביל תביעות ביטוח

ברוב תביעות הביטוח במקומות מסוימים ישנו חלק שבו נהג נדרש לצייר את הגורמים לתאונה ואילו עוד חפצים היו מסביב לכלי התחבורה המעורב.

אם אתה לא לאונרדו דה וינצ'י או רמברנט, החלק הזה יכול להיות מייאש ומעצבן, לצייר מכונית זה לא בדיוק כמו לצייר בלון.

לצערה של פיונה קוסגרוב מאוסטרליה, הייתה לה היתקלות לא נעימה עם קנגרו  כשנסעה בחזרה לחווה שלה במערב אוסטרליה. לאחר ההיתקלות פיונה הייתה צריכה להגיש בקשה לביטוח ולתאר להם איך חלה התאונה.

גם אם אין לכם ניסיון בציור, אפשר להבין שקנגרו זו חיה שממש קשה לצייר, זה מעיין שילוב של ג'ירפה עם חולדה ענקית, אבל פיונה עשתה כמיטב יכולתה וציירה לא רק את הקנגרו, אלא גם את המכונית שלה בסטייל הבאטמוביל ואת השיחים שהיו בשוליים.

ככה פיונה אמרה לחדשות המקומיות: " עשיתי את זה די בחפיף, בהתחלה לא חשבתי בכלל לשים את הקנגרו בתמונה בגלל שאני לא ציירת כל כך טובה, ציירתי את בעיפרון שעליו עברתי אחר כך עם עט וממש לא הייתי מרוצה מהתוצר הסופי"

הילד שלי בן השבע אמר לי שהוא יכול ללמד אותי איך לצייר קנגרו. ואפילו נשאלתי הבוקר אם אני מתכננת להוציא עוד ציור בסדרה. אני מכוונת לקבל מלגה לבית ספר לאמנות" היא מוסיפה בציניות.

מסתבר שזה די נפוץ באוסטרליה לפגוע בקנגרו עם הרכב. מילא חתול הוא קטן וקשה לראות אותו אבל קנגרו?

לצערה של פיונה היא פגשה בעוד קנגרו לאחר זמן מה וחטפה הרבה אש מאנשים ברשתות החברתיות,

בעיקר לגבי כישורי הנהיגה שלה ועל כך היא מגיבה: " מאוד נהנתי לקרוא את התגובות של כולם ולשמוע את דעתם, אני כמובן רוצחת וכל הנהגים במדינה צריכים לנהוג במהירות של 40 קמ"ש כדי לא לפגוע בחיות פרא בלילה" היא מוספיה בציניות.

בקיצור, לא כדאי לפגוע בקנגרו, לא רק בגלל שזו חיה וזה התעללות של ממש לעשות את זה בכוונה, אלא כי קנגרו יכול להגיע ל90 קילו ולגובה 1.8 מ'. נזק לא קטן בכלל לרכב.

 

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …