חדשות חמות

העולם לא שטוח! הוא חלול

התאורייה שהעולם שלנו שטוח זכתה להמון תשומת לב במדיות השונות בחודשים האחרונים. חסידי התאוריה מאמינים שהכוכב הנפלא שלנו הוא למעשה, שטוח. והמון ממשלות וארגונים למעשה שומרים את זה בסוד מאיתנו.

בכל מקרה, תאוריית העולם השטוח היא לא היחידה שמתייחסת לצורת כדור הארץ, ובטח שלא הקבוצה היחידה שבטוחה שהממשלות מחזיקות מאיתנו סודות רציניים כאלה. יש תאוריות מוזרות לא פחות כמו תאוריית הכדור החלול שחסידיה מאמינים שכדור הארץ חלול, כלומר ריק מבפנים.

רודני קלוף, מחבר הספר Our Living hollow earth , הוא אחד מהחסידים של התאוריה והוא אומר, " ברור שכדור הארץ לא שטוח, הוא אכן בצורה כדורית, הוא פשוט חלול"

"על פי מחקר שעשיתי, אני מעריך שעוביו של כדור הארץ הוא כ- 1290  ק"מ, מהשכבה החיצונית עד החלק הפנימי שלו".

תאורית העולם החלול היא למעשה מאוד ותיקה, התרבות הנוצרית והיוונית טענו לכל מיני גרסאות של גיהנום הממוקמות בתווך כדור הארץ.

במאה ה-18 אסטרונום בשם אדמונד האלי הכריז שבעיות שקורות במצפן לפעמים מעידות על כך שכדור הארץ הוא למעשה קליפה חלולה מלווה בעוד שתי קליפות פנימיות ובתוכן ליבה בסופו של דבר.

בימים אלו, למרות שכמות האנשים המאמינים בתיאוריה פחתה, עדיין ישנם אנשים הנחושים בדעתם שכדור הארץ הוא אכן חלול בצורה כזו או אחרת.

תגליות מדעיות אומרות לנו שלמעשה כדור הארץ עשוי משכבות, וליבה עשויה ברזל וניקל המוקפת בלבה רותחת, למרות זאת ישנם אנשים שעדיין לא מאמינים.

רודני אומר: " חוקרים באמת נכנסו לכדור הארץ כדי לבדוק מה קורה שם. חלקם חזרו וסיפרו לאנשים מה הם ראו וחלקם פשוט נשארו שם בגלל שכל כך נפלא שם" (אה?)

רודני מספר גם את סיפורו של קארל יונגרת בחור גרמני שעשה את דרכו אל תוך כדור הארץ החלול במהלך מלחמת העולם השנייה. הוא כתב מכתב לחברים שלו בשכבה החיצונית לומר להם שהוא ביקש מתושבי פנים כדור הארץ (אלה הנמצאים בחלקו החלול) מקלט להימלט אליו ואלה אישרו לו את הבקשה.

אז מה בכלל יש שם בפנים? בשלב הזה זה נהיה עוד יותר מבלבל כי גם בקרב חסידי התאוריה, ישנם חילוקי דעות לגבי מה בדיוק יש בתוך כדור הארץ. רוב האנשים כמו רודני למשל, מאמינים כי בתוך כדור הארץ יש תרבות שלמה של אנשים ענקייים, חיות ענקיות, נהרות, שמש והמון צמחייה. רודני טוען שהמקום הוא למעשה גן עדן ושהאנשים ששם מתקדמים טכנולוגית הרבה יותר מאיתנו.

הם יודעים הכל עלינו, אבל לא רוצים שום אינטראקציה איתנו. רודני טוען שהם כן כועסים עלינו אבל כשאנחנו משתמשים בטילים גרעיניים, שאלו כן משפיעים על חייהם.

"יש שם שמש, הרבה יותר קטנה מזו שלנו, אבל היא נראה גדולה יותר לתושבי המקום, בגלל שהיא קרובה אליהם יותר. ממותות עדיין מתהלכות שם בחופשיות. כל החיות שם הרבה יותר גדולות ממה שאנחנו מכירים וכך גם האנשים. ובנוסף לכל זה, הקטבים שלנו הפוכים, כלומר הצפון שלנו זה הדרום שלהם וההפך."

עם כמה שזה נשמע כמו בדיחה הזויה, אנשים באמת מאמינים בתיאוריה הזאת. כל מה שנותר לנו כדי לבדוק אם זה נכון זה להתחיל לחפור. יאללה קדימה.

עשוי לעניין אותך גם

לא תאמינו מאיפה הילד הזה השיג חלקים לבניית כור היתוך גרעיני

ילד בן 12 הצליח לבנות כור היתוך גרעיני בבית שלו והוא כנראה האדם הצעיר ביותר …

הבחור הזה תובע את ההורים שלו בגלל הסיבה הכי הזויה שיש

רפאל סמואל ממומבאי, הודו גרם למהומה לפני מה ימים כשנחשף כי הוא בהליכים משפטיים נגד …