חדשות חמות

האי הסקוטי שרוצה שתבואו לגור בו

אם שופטים לפי המראה, האי הסקוטי קאנה הוא אידיאלי למחייה, חופים מדהימים, הרים יפייפים ומדשאות ענקיות.

לעומת זאת, האי נמצא במיקום מרוחק יחסית והאוכלוסייה בו מאוד מצומצמת.

האי נמצא כ- 50  קילומטר מסקוטלנד עצמה, וכרגע ישנם רק 15 איש החיים באופן קבוע על האי, אין שם רופא ובתקופת החורף יש רק שלוש מעבורות בשבוע שנוסעות בין סקוטלנד עצמה לאי המדובר.

דמיינו מה זה להיות רווק על האי הזה, סוף סוף מקום שבו לאפליקציית הכרויות אין בכלל משמעות.

מדינת סקוטלנד נותנת לאנשים הגרים במקום להבין ולהחליט למעשה איך למשוך עוד אנשים שיבואו לגור במקום. קמפיין שרץ לפני כמעט עשור הביא לתוצאות טובות יחסית כשכמעט 350 אנשים מגרמניה, שוודיה, הודו ודובאי נרשמו.

אבל בפועל דיווחים אומרים שכל האנשים הללו שארזו את החפצים שלהם ועברו שלהם, סופם היה לעזוב את המקום בגלל הבטחות שווא והתנהלות לקויה של הממשלה בנושא.

אחד מתושבי המקום הותיקים אמר לעיתון המקומי: " פרסומיים שליליים על המקום זה משהו לא נעים וטוב, במיוחד במקום כמו שלנו שמנסה למשוך אליו אנשים חדשים. אבל אנחנו חייבים להסתכל קדימה ולהתרכז בכל הדברים החיוביים והטובים שקורים בקהילה הקטנה שלנו"

כתוצאה מכך, כ-12 אנשים שכן נשארו באי קיבלו 100 אלף פאונד ( 470 אלף ש"ח בערך), שבהם הם הולכים להשתמש כדי להביא את האי למאה ה-21 הם ישתמשו בחלק מהמימון לבנות טורבינות רוח ומשטחים סולאריים ליצירת חשמל כדי שלא יצטרכו להיות תלויים במנועים ודלק.

בנוסף, ייסגר באי בית הספר, מהלך הגיוני לחיסכון בהתחשב בעובדה שאין מישהו באי צעיר מספיק כדי ללמוד שם. נראה גם שהם יקבלו תוספת לאוכלוסייה במהלך שנה הבאה עם הגעתם של זוג שהולך לדאוג לבית אירוח למי שרוצה להגיע.

אם אתם מחפשים עוד סיבות להגיע לשם, חוץ מזה שיופיו של המקום עוצר נשימה, במקום אין כמעט פשע, בשנת 2015 החנות הקהילתית נפרצה, וזה היה הפשע הראשון מזה עשורים רבים.

אז אם נמאס לכם כמו כולם מהחיים העירוניים מלאי הרעש והלחץ, כנראה שהאי הסקוטי הזה הוא בדיוק בשבילכם בין אם להשתקע שם ממש או רק לחופשה קצרה.

 

 

עשוי לעניין אותך גם

לא תאמינו מאיפה הילד הזה השיג חלקים לבניית כור היתוך גרעיני

ילד בן 12 הצליח לבנות כור היתוך גרעיני בבית שלו והוא כנראה האדם הצעיר ביותר …

הבחור הזה תובע את ההורים שלו בגלל הסיבה הכי הזויה שיש

רפאל סמואל ממומבאי, הודו גרם למהומה לפני מה ימים כשנחשף כי הוא בהליכים משפטיים נגד …