חדשות חמות

האדון הזה חיפש ומצא כליה לאישתו בדרך לא רגילה בכלל

[et_pb_section admin_label="section"] [et_pb_row admin_label="row"] [et_pb_column type="4_4"] [et_pb_text admin_label="Text"] בדרך כלל אנשים המסתובבים בארה"ב עם שלטי סנדוויץ' ענקיים מנסים למכור לנו משהו, בין אם זה איזה סייל מטורף איפשהו או רחיצת מכוניות באזור, זה לא מה שהיה במקרה של ווין וינטרס, השלט שהוא הסתובב איתו באזור מגוריו ביוטה שבארה"ב, דרש משהו אחר, כליה.

אבל הכליה לא הייתה בשבילו אלא בשביל אישתו דיאן שאובחנה בסובלת מכשלים בכליות בדרגה חמש, ופשוט לזוג לא היו הרבה אפשרויות יותר. ווין מספר שטיפול הדיאליזה שעוברת אישתו עוזר אבל ממש לא מספיק, "המצב ממש קשה היום, בחיים שלי לא ראיתי את אישתי במצב כל כך קשה" מספר ווין.

לאחר כמה שבועות של הליכה הלוך ושוב כשהשלט מתנוסס על גופו, הרופאים התקשרו ווין בן ה-74 ובישרו לו שהם מצאו תורם מתאים לאישתו. מאות אנשים התקשרו לטלפון שהופיע על השלט והציעו את עצמם כתורמים, בכל מקרה הרופאים בישרו שנמצאה התאמה עם מישהו שבדיוק נפטר ויכול להציל את חייה של דיאן.

ווין אומר שהוא לא האמין לתגובה שקיבל על המאמץ שלו, בין 700 ל-800 שיחות שהוא קיבל השאירו אותו מאוד עסוק הוא אומר. "אם היא תוכל לקבל עוד חמש שנים בחיים, זה יהיה מדהים בשבילנו ונוכל לקבל את החיים שלנו בחזרה".

הזוג המרגש נשוי למעלה מ-25 שנה, אז עוד זמן ביחד בהחלט שווה להם המון והם מאוד מעריכים אותו. למרות שווין הצליח למצוא תורם לאישתו, הוא לא הולך להפסיק את הפעילות שתפסה את רוב זמנו בשבועות לפני מציאת התורם.

"אני אמשיך לבלות את רוב הימים שלי בהליכה עם השלט עליי כדי לראות כמה תורמים פוטנצייאלים אני יכול למצוא" הוא מוסיף. "תחשבו על זה, נוכל להתחיל מהפכה בתחום".

ווין אומר שהוא קיבלת את הרעיון לשאת את הלוח הזה מאדם שראה בדרום קרולינה עושה את אותו הדבר. לארי סווילינג הלך בשנת 2012 עם שלט עליו המבקש למצוא תורם לאישתו. לבסוף אישה בשם קלי פטריק ראתה את הסיפור ותרמה את אחת מהכליות שלה לאישתו של לארי ולמעשה העניקה לה את החיים מחדש.

כליות הם האיבר הכי מבוקש מבחינת כמות האנשים שצריכים כליה חדשה, המספרים אומרים שבארה"ב ישנם 123 אלף אנשים שצריכים איבר לתרומה כשמתוכם 101 אלף צריכים כליה.

 

אחד הדברים שאפשר לעשות כדי לעזור בתחום הוא פשוט לעשות כרטיס אד"י ולהירשם כתורם. אין ספק שלתת חיים למישהו בחזרה זו חוויה יוצאת דופן.
[/et_pb_text] [/et_pb_column] [/et_pb_row] [/et_pb_section]

עשוי לעניין אותך גם

המחווה שצוות המלון הזה עשה תהפוך לכם את הבטן

זוג אורחים קיבל החזר מלא על חופשה בבית מלון אחרי מחווה מוזרה ביותר שעשה צוות …

עשרות בעלי חיים סבלו במקום הזה עד שהוא סוף סוף נסגר

הרשויות באלבניה סגרו את "גן החיות מהגיהינום" והצילו עשרות חיות שבלו מתת תזונה ויחס לקוי. …