חדשות חמות

חובב החייזרים הזה חזר לביתו לאחר העלמות של חמישה חודשים

חובב חוצנים שנעלם במסתוריות לפני חמישה חודשים אומר שהוא היה ב"מסע רוחני אל תוך הנשמה".

ברונו בורגס, סטודנט בן 25 מברזיל, נעלם מביתו בעודו עובד על פרויקט סודי.

החדר שלו נמצא נעול, כשבני משפחתו של ברונו נכנסו פנימה הם מצאו את החדר ריק מכל הריהוט שהיה בו ומלא בדפים על גבי דפים עם שורות קוד עליהם המודבקים ברחבי החדר. בנוסף, בחדר נמצא פסל של "צייד חייזרים" מהמאה ה-16 ששוויו מוערך ב-2700 דולר ( כ-9300 ש"ח).

אמא של ברונו, דניס אמרה לחדשות : "הוא היה מאוד חכם. בבית הספר הוא תמיד היה שונה מכולם – מנהיג מלידה עם יכולות שכנוע יוצאות דופן"

"יש לו לב מזהב" היא מוסיפה.

ההיעלמות המסתורית שלו בחודש מרץ הגיעה לכותרות ברחבי העולם, מלווות בהמון תיאורית קונספירציה שצצו ברחבי האינטרנט, שכיסו הכל, מחטיפת חייזרים ועד זיוף מוחלט של ההיעלמות.

באותו הזמן המשפחה אמרה שהוא עובד על סדרה של ספרים ש"ישנו את האנושות לטובה ולנצח", ככה הם טוענים לפחות.

המשטרה פתחה בחקירה ואמרה באותו הזמן שכל האפשרויות פתוחות מבחינתם ושהכל אפשרי.

סיפור מאוד מוזר, אבל הוא הולך ונהיה עוד יותר מוזר כשברונו הופיע חמישה חודשים לאחר העלמותו ואמר שהוא היה חייב לבודד את עצמו לחלק הזה של הפרויקט הסודי הזה שתפקידו הסופי הוא לעורר "חברה אנושית חולה".

" חשבתי שאבן החכמים נמצאת בתוך הארץ החשוכה, אז הלכתי על מנת להיכנס לארץ החשוכה ולמצוא אותה. בדיוק כמו שגיבורים נכנסים למערות כדי להרוג את הדרקון ויונה נכנס ללוויתן, ככה גם אני הייתי צריך לצלול אל תוך התת מודע על מנת להציל את עצמי" אמר ברונו בראיון.

"תשאלו את עצמכם, האם זה היה קל בשבילי לעזוב את האנשים שאני אוהב, לסכן את חיי ואת המוניטין שלי על מנת לעורר ולמצוא משהו גדול ומשמעותי יותר בתוך עצמי?" מוסיף ברונו.

כל מה שברונו אומר נשמע מאוד מיוחד ומרגש, אבל גם כמו שקר אחד גדול. הרשויות בודקות את האפשרות שברונו הדאיג את כולם סתם ולמעשה תכנן את כל ההעלמות שלו כתרגיל יחצני לקראת הספרים שהוא תכנן להוציא.

באופן אישי אין לי ספק שחייזרים קיימים, המספרים פשוט גדולים מדי בשביל שהם לא יהיו שם, איפשהו. לא יודע לגבי ההעלמות של הבחור אבל אני בהחלט מעריך את הסיפור, נכון או לא נכון.

עשוי לעניין אותך גם

לא תאמינו מאיפה הילד הזה השיג חלקים לבניית כור היתוך גרעיני

ילד בן 12 הצליח לבנות כור היתוך גרעיני בבית שלו והוא כנראה האדם הצעיר ביותר …

הבחור הזה תובע את ההורים שלו בגלל הסיבה הכי הזויה שיש

רפאל סמואל ממומבאי, הודו גרם למהומה לפני מה ימים כשנחשף כי הוא בהליכים משפטיים נגד …