חדשות חמות

סיוט לא נורמלי בברזיל – גשם של אלפי עכבישים מטיל אימה על התושבים

מדובר בסיוט הגרוע ביותר של רוב האנשים בעולם – מישהו הצליח לצלם מה שנראה כמו גשם של אלפי עכבישים שיורדים מהשמיים.

הצילום המאוד מוזר הזה נתפס על ידי בחור צעיר בשם פדרו פונסקה. הוא ישב במכונית שלו ולפתע ראה את היצורים בעלי 8 הרגליים תלויים באוויר, כאילו נופלים לרצפה.

האמת היא, העכבישים תלויים שם באמצעות רשת קורי עכביש ענקית שיצרו יחדיו. כן, זה מפחיד לדעת שעכבישים יכולים לעבוד ביחד ככה – במיוחד אחרי המאמר הקודם שלנו על התוצאות הקטלניות למין האנושי במקרה שבו כל העכבישים יחליטו לשתף פעולה.

על פי מומחי עכבישים – מדובר בהתנהגות די נפוצה לסוג הזה – ה- 'פאראוויקיה ביסטריאטה' – ליצור קורי עכביש ענקיים בימים חמים ולחים על מנת לעזור אחד לשני בצייד. למזלנו, הם לא מעוניינים בבני אדם.

למרות שהעכבישים הללו מן הסתם קטנים ביחס אלינו. הפחד שעבר על פדרו בן ה-14 כשאחד מהם נפל ישירות למושב שליד הנהג שבו הוא ישב – ברור לחלוטין.

הוא אמר שכל הסיפור הזה השאיר אותו בשוק ומלא בפחד. על פי סבתו של פדרו, התמונות לא מצדיקות את הכמות המטורפת של העכבישים שהייתה שם.

היא מספרת: "יש הרבה יותר משאפשר לראות בתמונות. ראינו את זה כבר בעבר, תמיד בימים מאוד חמים זה קורה."

לפחות היא רגילה לזה, לנו היה מאוד קשה להתרגל לדבר כזה.

בחזרה לכותרת, זה די נפוץ שעכבישים ירדו כמו גשם מהשמיים. זנים מסוימים של עכבישים משתמשים בטריק הנקרא 'בלונינג' (Ballooning) – המאפשר להם לנוע מאות קילומטרים .

באופן די מיוחד, עכבישים יכולים לאתר שדות חשמליים באטמוספירה, וזה על פי מדענים מה שגורם להם לנסות את הטכניקה המיוחדת.

הם עולים לנקודה הכי גבוהה שהם יכולים ושם משחררים קורים עדינים ביותר, אלו נתפסים ברוח ולמעשה מעיפים את העכביש למרחק. עכבישים מסוימים התגלו גם בגובה של 4 קילומטרים באוויר.

בעזרת הטכניקה הזו, עכבישים יכולים לנוע מרחקים עצומים. בפעם הבאה שעכביש פוגע לכם בפנים, תתנחמו בעובדה שחזיתם באותו הרגע באחד מפלאי הטבע. או שאתם יכולים לרוץ בצרחות – גם תגובה רציונלית לחלוטין.

 

 

 

 

 

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …