חדשות חמות

אמת או מתיחה אכזרית – האם הנער הזה הוא ילד שנחטף לפני כמעט שמונה שנים?

נער אחד טוען כי הוא ילד שנעלם לפני שמונה שנים כמעט.

הנער בן ה-14, שנמצא מכוסה במכות יבשות, הזדהה בפני עוברת אורח בתור טימותי פיטזן, שנעלם במאי 2011 כשהיה בן 6.

פיטזן, שנולד באורורה שבמדינת אילינוי, ארה"ב, נעלם אחרי שאימא שלו אספה אותי מבית הספר ולקחה אותו לחופשה, בשלב מאוחר יותר היא התאבדה בחדר בבית מלון.

הנער, שטוען כי הוא טימותי, נמצא מאות מיילים הרחק משם בניופורט, קאנטקי, שם הוא אמר לאישה זרה שהחוטפים החזיקו אותו במלון הממוקם בסינסנטי, אוהיו, אבל הוא הצליח לברוח.

הוא אמר שאחרי הבריחה הוא פשוט המשיך לרוץ וככה חצה את הגבול והגיע לקאנטקי. אישה שדיברה עם הנער אמרה שהוא רץ במשך שעתיים ושבמהלך שבע השנים האחרונות, העבירו אותו ממקום למקום.

מדוח רשמי בנוגע למקרה נמסר: " טימותי תיאר את שני חוטפיו כשני גברים, באדי בילדרים לבנים

"לאחד היה שיער מתולתל שחור וקעקוע של עכביש על הצוואר והשני היה נמוך עם קעקוע של נחש על הזרועות."

שוטרים מהעיר אורורה מנסים כרגע לאמת את זהותו של הנער. בשלב זה נמסר: "היו לנו אלפי טיפים בנוגע למיקומו של טימותי במקומות שונים. אנחנו לא בטוחים מה אנחנו הולכים לראות, יכול להיות שמדובר בפיטזן ויכול להיות שזו מתיחה."

בכיר במשטרת אורורה, ביל ראולי אמר: " אין לנו מושג אם זה אכן טימותי פיטזן. אנחנו לא יודעים אם זו מתיחה. כמובן שכולנו מקווים שזה אכן הוא, אבל אנחנו חייבים להיות זהירים ולקבל החלטות נכונות."

המשטרה מבצעת בדיקות DNA כדי לוודא את זהותו של הנער שנקלח לבית חולים לילדים בסינסנטי שם הוא יהיה תחת פיקוח.

סבתו של טימותי פיטזן, אלנה אנדרסון אמרה: " כל מה שאנחנו יודעים זה שמצאו ילד בן 14 ושהוא הלך למשטרה. אנחנו לא רוצים לפתח תקוות עד שנדע משהו בוודאות. כבר קיבלנו בעבר דיווחים שהתגלו כשגויים."

במאי 2011, אמו של טימותי, איימי פריי-פיטזן אספה אותו מבית ספר ולקחה אותו לחופשה בת שלושה ימים, שכללה טיול לפארק מים וגן חיות לפני שהם עשו צ'קאין בבית מלון.

יומיים לאחר מכן, גופתה של איימי נמצאה בחדר ללא כל זכר לטימותי. על פי הדיווחים, בחדר נמצא פתק ובו היה כתוב כי הילד בטוח אבל ש-'בחיים לא ימצאו אותו'.

 

 

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …