חדשות חמות

האישה הזאת למדה על בשרה למה אסור לשבת ככה בזמן נסיעה ברכב (**אזהרת צפייה**)

** אזהרה – תמונות קשות לצפייה **

האישה הסיפור הבא החליטה להיחשף כדי להזהיר אנשים אחרים מפני תנוחת ישיבה מאוד פופולרית ברכב, אז אם אתם שמים את שתי הרגליים על הדאשבורד בזמן שאתם במושב שליד הנהג – תפסיקו מיד!

גריין קילי הייתה בת 22 כשהרכב שהייתה בו החליק על קרח ופגע בקיר. הרגליים שלה היו על הדאשבורד, מעל כרית האוויר וכתוצאה מכך, בזמן התאונה, שתי הברכיים שלה פגעו לה בחוזקה בפרצוף ושברו כמעט כל עצם בפניה.

היא מספרת: " מי שהיה חבר שלי באותו הזמן לקח אותנו לעשות קצת קניות לפני חג המולד ואני הייתי במושב לידו עם הרגליים למעלה. זה לא היה משהו שהייתי עושה בדרך כלל, אבל היו לי נעליים חדשות וידעתי שלא אשאיר סימנים על הרכב.

"הרגליים שלי היו מעל שקית האוויר ועכשיו אני יודעת שהיא נפתחת במהירות של 320 קמ"ש. למעשה, הכוח הזה דחף את הרגליים שלי ישירות לתוך הפרצוף בעוצמה בלתי רגילה מה שגרם לי לשבור כמעט כל עצם בפנים. איבדתי שתי שיניים והייתה לי 'דליפת המוח'.

היא ובן הזוג שלה הובהלו לבית החולים שם היא עברה ניתוח לתיקון דליפת המוח ושאר השברים בפרצופה.

כמה חודשים לאחר מכן, התגלה כי לגריין יש זיהום בעצם המצח שלה, אותו הרופאים נאלצו להסיר בשנת 2007. לאחר מכן, היא חיה במשך שנתיים ללא מצח.

"עבר זמן עד שהופיע השקע הזה" (כמו בתמונה) היא מסבירה, " זה לא שפתאום התעוררתי והיה לי שקע כזה. לקח זמן, מה שעזר לי בתהליך ההסתגלות.

"במשך תקופה ארוכה, פחדתי לצאת מהבית. הפכתי לסוג של נזירה. לא רציתי לצאת החוצה, וכשכן הייתי יוצאת, אנשים היו מסתכלים עליי. קניתי כובעים שיעזרו לי להסתיר את הצמח. הייתי מודאגת גם מלחטוף מכה בראש ממשהו."

השינוי בחייה קרה ביוני 2009, כשמנתחים מבית החולים בומונט הצליחו לשחזר את פניה בעזרת מצח קרמי.

"זה היה מוזר", היא אומרת. "אני מודעת לזה, אבל אני לש ממש זוכרת איך זה היה לפני. בהתחלה, הרופאים היו צריכים לקחת שומן מהבטן שלי ולשים בכל צד אחרת היה אפשר לראות את קצוות המשטח הקרמי. אני חושבת שאצטרך לעשות את התהליך הזה עוד פעם אחת ואז הכל יהיה בסדר."

בנוסף לכל הניתוחים שהיא עברה, גריין טוענת כי התאונה התחילה אפקט דומינו של בעיות שהחלו לצוץ אחת אחרי השנייה, מה שהוביל לעוד בעיות ותקלות בתהליך השיקום המאוד לא קל שעברה.

"היו לי אבנים במרה בגלל התרופות שלקחתי ותמיד סבלתי מכאב ראש כזה או אחר. נראה כאילו הייתה בעיה חדשה כל שנה.

"אני יודעת שיש אנשים שעוברים דברים הרבה יותר קשים ואני אסירת תודה על הטיפול שנתנו לי , אבל קשה להתקדם הלאה כשאני עדיין סובלת. אני חושבת שבסך הכל עברתי 16 ניתוחים שונים.

גריין, שלה יש ילד בן 4, רוצה להזהיר אחרים מפני הסכנות של צורת הישיבה הזאת.

" רואים את זה בכל מקום, מפורסמים כמו קים קרדשיאן, קונור מקגרגור וסלנה גומז, מפרסמים תמונות שלהם עם הרגליים על הדאשבורד. יש להם מיליוני עוקבים. רואים את זה גם בטלוויזיה ובסרטים, זה בכל מקום.

"אני רק רוצה להזהיר אחרים ולהדגיש כמה מסוכן זה. אני לא ידעתי, ויש אנשים שאמרו לי 'איך יכולת להתנהג בכזאת טיפשות?' אבל באמת שלא ידעתי שזה כל כך מסוכן. חשבתי שבגלל שהייתי חגורה, וישבתי עם הגב ישר, אז הכל יהיה בסדר. זה לא ככה ואני רוצה שאנשים אחרים ילמדו מהטעות שלי."

 

עשוי לעניין אותך גם

קידום אתרים SEO

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים שאסטרטגיית שיווק דיגיטלית צריכה לשרת את המטרות של העסק, …

סימנים לכך שביטקוין עשוי להתאושש

שנת 2022 הייתה שנה קשה ביותר למשקיעי קריפטו, שכן קריסות גדולות הובילו לירידה חדה בערכו …