חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

תעודה שמעסיקים אוהבים: ללמוד בהרווארד או בברקלי בדרך לקריירה חדשה

קרדיט תמונה FREEPIK

האקדמיה הדיגיטלית החדשה Success College  מציעה לימודים מעשיים מרחוק עם קורסים אונליין של האוניברסיטאות הטובות בעולם, אבחון תעסוקתי חכם ומחלקת השמה ייעודית, וכל זה בלי לצאת מהבית

אם יש ביניכם כאלה שמחפשים כניסה מהירה לקריירה חדשה, יתרון משמעותי בשוק העבודה וגם אפשרות ללמוד בחו״ל, נדמה שהחלומות שלכם עומדים להתגשם. כי אלה בדיוק הדברים שמציעה האקדמיה הדיגיטלית החדשה למקצועות העולם החדש. קוראים לה Success College  והיא מציעה בפעם הראשונה בישראל, שיתוף פעולה בין אנשי אקדמיה ואנשי עסקים מובילים מהארץ ומאוניברסיטאות מובילות בחו״ל. בין השאר, תוכלו למצוא שם קורסים אונליין של אוניברסיטאות כמו הרווארד, פרינסטון, MIT, ברקלי, קולומביה, וושינגטון, סטנפורד, מישיגן ועוד, לצד מאות קורסי העשרה פרקטיים נוספים.

הרעיון החדשני הוא הוא למעשה אקדמיה דיגיטלית ששמה את הסטודנטים ואת הזמן שלהם במרכז, ומתאימה את עצמה אליהם בניגוד למצב ההפוך שנהוג היום. היא מאפשרת ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח ומתאים, במודל היברידי וגמיש, כך שאפשר ללמוד וגם לעבוד במשרה מלאה תוך כדי, לנהל חיי חברה או משפחה ועדיין להתקדם אל עבר קריירה חדשה ונחשקת.

פרקטיקה של הצלחה

במתווה של מסלול לימודים מעשי שנבנה ומותאם אישית לכל סטודנט, מאפשרת האקדמיה החדשה להתמקד רק במה שחשוב ללמוד ולדעת כדי להשתלב בהצלחה בשוק העבודה, להימנע מקורסים תיאורטיים או חומר לא רלוונטי ולחסוך זמן יקר. הלימוד הדיגיטלי מרחוק מאפשר שליטה בקצב הלימוד שנמצאת בידיים של הסטודנטים, שיכולים להחליט כמה זמן ירצו להקדיש למסלול הלימוד כולו ולצאת אל שוק העבודה ולקריירה חדשה בטווח זמן של בין עשרה חודשים לשנתיים.

בין השאר אפשר למצוא שם קורסי ליבה בתחומי ההייטק, קריפטו וטכנולוגיית הבלוקצ׳יין, יזמות נדל״ן, התמחות בשוק ההון, סייבר, מדיה, שיווק ועוד. לצידם אפשר יהיה לבחור מתוך מאות קורסי חובה והעשרה נוספים במגוון תחומים רלוונטיים לכל מקצוע – החל מאמנות הפרזנטציה והצגה מול קהל, דרך לימודי אנגלית עסקית ועד שיווק דיגיטלי וניהול זמן נכון. ניסיון קודם או רקע טכנולוגי לא נדרש כאן, אלא רק רצון אמיתי להצליח ומחויבות אישית של כל סטודנט. הלימודים שמתקיימים אונליין דרך מסך המחשב מחייבים משמעת עצמית והשקעה, ופחות ציוני פסיכומטרי גבוהים, תעודות למיניהן או שירות צבאי יוקרתי.

הכוונה, ליווי והשמה

חלק נרחב מהקורסים הללו הם כאמור שיתוף פעולה ייחודי עם אוניברסיטאות מחו״ל, שמנגישות לראשונה את תוכן הלימוד האיכותי שלהן לסטודנט הישראלי, בתרגום לעברית ובתמיכה מלאה. כך שעל החלום של לימודים בפרינסטון, בברקלי או בהרווארד אתם כבר יכולים לסמן וי. בסיום הלימודים תזכו גם לתעודה יוקרתית של המוסד שאת הקורסים שלו השלמתם, שתספק יתרון משמעותי בכניסה לשוק העבודה, לצד התעודה הרשמית של סאקסס קולג' , שמוכרת על ידי משרד החינוך, משרד הביטחון ומחזיקה בתו תקן בינלאומי iso9001.

באקדמיה החדשה מבטיחים לא רק ללמד, אלא גם ללוות אתכם לכל אורך הדרך עם צוות אנושי ומקצועי שזמין חמישה ימים בשבוע בשלוש שפות לכל שאלה מקצועית או טכנית, ואיזור אישי באתר האקדמיה, בו אפשר יהיה למצוא את כל הקורסים אליהם נרשמתם, מערכי שיעור, ציונים, שאלות ותשובות נפוצות, תמיכה טכנית ומקצועית ורשת חברתית של סטודנטים נוספים להתייעצות ודיון. סיימתם את הלימודים בהצלחה? תכירו את מחלקת ההשמה הייעודית של Success College. עם רשיון של משרד העבודה והרווחה וקשרי עבודה עם מיטב החברות והיזמים במשק, יעשו שם את הכל כדי לעזור לכם למצוא את המקום החדש שלכם, בדרך לקריירה חדשה, מצליחה ומתגמלת.

עשוי לעניין אותך גם

כיצד סיפור חוזר משלב הכשרה מקצועית עם מעורבות קהילתית?

מבוא בעולם שבו קיימות וצדק חברתי הופכים לחשובים יותר ויותר, פרויקטים חדשניים כמו סיפור חוזר …

מדוע אבטחת מידע היא קריטית לעסק שלך?

מהי אבטחת מידע ומדוע היא חשובה? אבטחת מידע, המכונה לעתים קרובות InfoSec, כוללת את התהליכים …