חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

הייטק פלוס: מסלול הלימודים החדש שיכוון אתכם לקריירה מצליחה בשוק התעסוקה העכשווי

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל מפגיש את האוניברסיטאות המובילות בעולם עם אנשי עסקים מקומיים, ומבטיח להכשיר אתכם לקריירה חדשה במקצועות החמים של שוק העבודה המתעדכן. תכירו את סאקסס קולג' , האקדמיה הדיגיטלית החדשה שתלמד אתכם להצליח

חממת ההייטק הישראלית מגיעה לנקודת רתיחה. בשנה החולפת גייסו החברות השונות הון של קרוב ל-26 מיליארד דולר, פי שלושה מהסכום שגויס בשנתיים שלפני. עם הגיוסים והגדילה עולים גם הביקושים לכח אדם איכותי ומקצועי, ולראייה מתנוססים בכבישי ישראל שלטי ענק בקמפיינים של אינספור חברות, שרק מתחרות על ליבם ומוחם של המועמדים השונים. התנאים מעולים, ההורים מרוצים, נשאר רק להגיע ולהתחיל. אבל איך מגיעים? תכירו את מסלול הלימודים להצלחה של סאקסס קולג' , שיספק לכם את כל מה שצריך ויכוון אתכם להצלחה בהייטק ובמקצועות העולם החדש.

האקדמיה הטכנולוגית החדשה בישראל מציעה אפיק חדש של הכשרה, ומאפשרת שינוי או התחלת קריירה בזמן קצר יחסית ובמיקוד והתאמה לדרישות השוק. בדגש על הצד הפרקטי של התוכן הנלמד, היא מתמקדת במתן כלים מעשיים לאלה שרוצים להפסיק להסתכל מהצד ולהתחיל להגשים את עצמם בעולמות ההייטק, הקריפטו, שוק ההון ויזמות הנדל״ן. מסלול הלימודים הגמיש שלה ניתן לשינוי ובנייה מותאמת אישית על פי אבחון והגדרת צרכים ומטרות מוקדמים של הסטודנטים, ומאפשר להם לבחור ולהתמקצע בקורסים רלוונטיים מתוך עשרות תחומים כמו מרקטינג, דיגיטל, מחשוב, פיננסים, עיצוב, מדיה ועוד.

לא צריך דרכון: ללמוד בחו״ל מהבית

שיתוף הפעולה הייחודי בין עולם האקדמיה והעסקים המקומי לבין אוניברסיטאות מובילות מחו״ל כמו הארוורד, סטנפורד, MIT, קולומביה, ברקלי ועוד, מצרף עוד בונוס לחבילת הלימודים: קורסים רשמיים של התוכן הלימודי האיכותי בעולם, בתרגום לעברית ועם תמיכה וליווי מלאים, ללמידה מהבית או המשרד. דרך מצוינת להגשים את החלום ללמוד בחו״ל בלי להוציא דרכון, לחפש איפה לישון ולהתאמן על האנגלית. סטודנטים שיבחרו בעתיד להמשיך ללמוד באוניברסיטה שאת הקורסים שלה סיימו בהצלחה, יוכלו גם לממש נקודות זכות עבור הקורסים שכבר השלימו. בהחלט סקסס.

הלימודים עצמם מתקיימים מרחוק, כיאה לעולם החדש היברידי, ומאפשרים לסטודנטים לבחור את הזמן והמקום בו ילמדו, מבלי לפגוע בשגרת החיים שלהם. למעשה, ניתן להמשיך ולעבוד במשרה מלאה לצד הלימודים, לשלוט בקצב השלמת הקורסים והלימודים ולשלב בתוכו גם חיי חברה ומשפחה. ב-Success College שמים דגש על הפרקטיקה, ומקפידים לא להציע קורסים תיאורטיים בלבד שלא מביאים ערך לקריירה העתידית. כך למשל תוכלו למצוא שם בין היתר קורסי חובה ובחירה שיכינו אתכם לכניסה לעבודה: כתיבה נכונה לקורות חיים, בניית פרופיל לינקדאין מקצועי, איתור משרות, הכנה לראיון עבודה ועוד.

מסיימים ללמוד – מתחילים לעבוד

עם אישורי הכרה של משרד החינוך ומשרד הביטחון, רישיון השמה ותקן איכות בינלאומי, מבטיחים ב-Success College לא רק ללמד אתכם להצליח כמו שצריך, אלא גם ללוות אתכם לכל אורך הדרך. לפני הלימודים, אלגוריתם חכם וצוות אבחון יעזרו למתלבטים במציאת הדרך ויפזרו את הערפל, יחד עם אבחון תעסוקתי מקצועי שיכוון טוב יותר את מסלול הלימוד הנדרש בדרך למקצוע הנחשק, בחינם וללא עלות נוספת.

סיימתם ללמוד בהצלחה? כל הכבוד. יש לכם תעודה רשמית של סאקסס קולג' וגם תעודות גמר של הקורסים מהאוניברסיטאות הטובות בעולם. באקדמיה מתהדרים גם בצוות אקדמי ומקצועי ובמחלקת השמה ייעודית שמקיימים קשרים ענפים עם הפוזיציות הבכירות בשוק העבודה הטכנולוגי, ומבטיחים לעשות את הכל כדי שבסוף הדרך תתחילו אחת חדשה. עם צוות פרופסורים מוביל מהארץ ומחו״ל ואנשי מקצוע מומחים בתחומם, זאת נראית כמו הזדמנות ללמוד להצליח מהטובים ביותר. הקריירה החדשה שלכם כבר מחכה.

 

 

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …