חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

אקדמיה שרואה אותך: Success College מציעה גישה חדשנית ששמה את הסטודנטים שלה במרכז

לימודים מעשיים ומותאמים אישית להתחלת קריירה מהירה, מודל היברידי של לימודים מרחוק בכל זמן ומכל מקום, קורסים מקוריים של אוניברסיטאות מובילות מהעולם ואפילו אבחון תעסוקתי ומחלקת השמה. אם אתם מחפשים שינוי בדרך שבה אתם לומדים, אתם צריכים להכיר את האקדמיה הזאת

לא מעט השתנה בעולם כפי שהכרנו אותו במהלך השנים האחרונות, ונראה שתהליך השינוי הזה לא עומד להיפסק בקרוב. מגיפה עולמית משתקת, מלחמות קרובות ורחוקות, משבר אקלים ומשבר דיור – לאן שלא תסתכלו העולם זז בקצב ומציב בפנינו אתגרים חדשים. היכולת להסתגל אליהם ולדעת לתפקד ולהתקדם תחת השינוי הם המפתח להצלחה, לפי מומחים ומחקרים שנעשים בתחום כל הזמן. עכשיו יש מי שמציע ללמד אתכם לעשות את זה נכון ולהתקדם תוך כדי תנועה, במודל חדש, היברידי ועדכני.

סאקסס קולג' היא אקדמיה טכנולוגית חדשה ומסקרנת ללימודי מקצועות העולם החדש. באמצעות לימודים דיגיטליים מרחוק היא מציעה לימודים מעשיים במגוון תחומים ומקצועות רלוונטיים לשוק העבודה העכשווי, ומאפשרת ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח ומתאים, מבלי להפסיק את שגרת היומיום. היא מקדשת את הזמן של הסטודנטים שלה ומתחשבת בצרכים, ברצונות ובמטרות שלהם, בדרך לבניית מסלול לימודים מדויק ומותאם אישית. בין היתר תמצאו שם קורסים מרכזיים בתחומי ההייטק, הקריפטו, יזמות הנדל״ן, פרסום, מדיה,  שוק ההון ועוד. לאלה יתווספו מגוון קורסי בחירה והעשרה נוספים, החל מלימודי אנגלית עסקית, דרך שליטה בתוכנות הכרחיות כמו אקסל או פוטושופ ועד לקורסים מורחבים בניהול זמן נכון או הצגה נכונה מול קהל.

לבנות מסלול להצלחה

את הפוקוס שמים באקדמיה החדשה על הצד הפרקטי. הלימודים הם לימודים מקצועיים ומעשיים, שנוצרו כדי להעניק כלים אמיתיים להצלחה בשוק העבודה, ולהוביל את הסטודנטים לכניסה מהירה ומוצלחת ככל שניתן לקריירה חדשה. את הידע התיאורטי והכללי משאירים למקומות אחרים, כמו גם את משך הזמן הכולל של מסלול הלימודים ואת האופן שבו מתקבלים. כאן לא מבזבזים זמן יקר על מכינות, ציוני פסיכומטרי גבוהים או תנאי קבלה מחמירים. במטרה להנגיש את העולם האקדמי לכל מי שרוצה ומאמין בעצמו, ב- Success College מבטיחים שמלבד ראיון היכרות קצר ומעבר על נתונים בסיסיים, כל מה שנדרש כדי לממש את הפוטנציאל הם סקרנות, יצירתיות ורצון אמיתי להצליח.

לאלה מכם שיעשו את זה, מחכה עוד בונוס בדמות תוכן לימודי איכותי מאוניברסיטאות מובילות בעולם. תמיד חלמתם על לימודים בפרינסטון או בהרווארד? סאקסס קולג' מציעה לכם לראשונה בישראל את הקורסים המקוריים שלהן ושל אוניברסיטאות נוספות כמו ברקלי, MIT, אוקספורד, קיימברידג׳ שיקגו ועוד, מתורגמים לעברית ומותאמים למסלול הלימוד שבניתם. עם אישור רשמי של האוניברסיטאות עצמן ומרצים מהשורה הראשונה שיספקו תמיכה מלאה בהטמעת החומר, אפשר בהחלט להגשים חלום וללמוד בחו״ל מבלי לצאת מהבית.

אבחון, השמה, קריירה חדשה

כדי למקד את הסטודנטים ולאפשר להם להכיר ולמפות את היכולות שלהם ללימודים מוכווני קריירה, יצרו באקדמיה החדשנית אלגוריתם חכם שיעזור לכם כבר בתחילת הדרך עם אבחון תעסוקתי מקצועי, ללא תוספת תשלום. יחד עם הצוות, תוכלו לבנות את התמהיל הנכון והמדויק עבורכם, במתווה לימודים אישי ופרטני על פי המקצוע הנחשק והקורסים הרלוונטיים אליו. גם בסיום הלימודים, מחלקת השמה ייעודית עם רשיון של משרד העבודה והרווחה ועם גישה לפוזיציות הבכירות בשוק העבודה הטכנולוגי, מאות חברות הייטק, נדל״ן ופיננסים, תעשה את כל מה שאפשר כדי שבסוף הדרך תתחילו אחת חדשה, ותעזור לכם למצוא את המקום החדש שלכם בדרך לקריירה חדשה, מצליחה ומתגמלת.

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …