חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

איך לשנות קריירה בתוך עשרה חודשים? תכירו את האקדמיה למקצועות העולם החדש

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל מציג את סאקסס קולג' , אקדמיה ללימודים מעשיים שיספקו את כל הכלים לכניסה מהירה לקריירה חדשה, במודל היברידי של לימודים מרחוק ועם תוכן לימודי של האוניברסיטאות המובילות בעולם

כמה פעמים חשבתם שאתם צריכים להתקדם? לממש את הפוטנציאל, להרגיש סיפוק מהיומיום שלכם במשרד, לפרוץ גבולות ולהרוויח כמו שמגיע לכם? אבל אז הגיעו גם המחשבות על הזמן שייקח ללמוד מקצוע חדש, לחפש עבודה ולהתקבל והנה אתם באותו מקום. אם זה נשמע לכם מוכר, כנראה שתשמחו לשמוע על Success College, האקדמיה הטכנולוגית החדשה למקצועות העולם החדש, שתכוון אתכם להצלחה מהירה בכניסה לקריירה חדשה ובשינוי קריירה.

המיזם החדש של אנשי אקדמיה ואנשי עסקים בכירים מהארץ ומהעולם   זיהה את הצורך בכח אדם איכותי ומיומן בשוק העבודה העכשווי, כשנתח הגיוסים בהייטק ובמקצועות הטכנולוגיה, המדיה והפיננסים מגיע לשיא. במטרה להכשיר כמה שיותר צעירים ובוגרים לכניסה מהירה למקצועות המתגמלים במשק, מציגים באקדמיה מסלול לימודים ממוקד מטרה, שמשאיר בצד את החומר התיאורטי ומציג קורסים אונליין בדגש על פרקטיקה, שיספקו כלים אמיתיים וידע שייצור יתרון על פני מועמדים אחרים בשוק. את מסלול הלימודים האישי שתבנו במיוחד ובהתאם לצורך וליכולות שלכם, תוכלו לסיים עם קצת השקעה בזמן של כעשרה חודשים ולהשאיר מאחור את החששות ואת הקריירה הישנה.

הייטק פלוס

מסלול הלימודים של Success College בנוי מקורס ליבה מרכזי, קורסי חובה  ומאות קורסי העשרה לבחירה. בין מגוון התחומים שאפשר יהיה ללמוד נמצאים כמובן מקצועות ההייטק והטכנולוגיה, אבל לא רק. תוכלו למצוא שם גם קורסים ביזמות נדל״ן, יזמות פיננסית, שוק ההון, מדיה, , הנחיית קבוצות , NLP,  ועוד. כדי שתוכלו לדעת ולא לנחש, מציעים באקדמיה אבחון תעסוקתי מקדים לנרשמים, שבו באמצעות הצוות ואלגוריתם חכם אחד, תוכלו להתמקד בעזרת סדרת שאלות ולמצוא את התחום המתאים לכם ביותר. משם אפשר יהיה לבנות את מסלול הלימודים המתאים והייחודי שלכם, עם קורס הליבה והקורסים הרלוונטיים שיתווספו אליו.

חלק מקורסי ההעשרה הללו הם קורסים מקוריים מאוניברסיטאות מובילות בעולם כמו הרווארד, MIT, ברקלי, קולומביה, וושינגטון, סטנפורד ומישיגן, שלראשונה בישראל מנגישות את חומר הלימוד שלהן לסטודנט הישראלי, בתרגום מלא לעברית ובתמיכה מלאה של המרצים המובילים. סטודנטים שיסיימו בהצלחה את מסלול הלימודים יזכו לקבל תעודה רשמית ויוקרתית של האוניברסיטה שאת הקורסים שלה הם למדו, לצד תעודת הסיום של סאקסס קולג' שמוכרת על ידי משרד החינוך, משרד הביטחון ומחזיקה בתו תקן איכות בינלאומי.

ללמוד מכל מקום

במסגרת המודל ההיברידי של לימודים דיגיטליים מרחוק, מציעה Success College גישה חדשה של לימודים מתקדמים, בשליטה של הסטודנטים עצמם. למעשה תוכלו ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח ומתאים מבלי לפגוע בשגרת היומיום, ולהמשיך לתחזק חיי עבודה, חברה ומשפחה תוך כדי. הקורסים שמועברים באיכות שידור מקסימלית ניתנים לשליטה מרחוק, דילוג או חזרה על מקטעים וזמינים תמיד באזור האישי באתר האקדמיה, בו אפשר יהיה למצוא את כל הקורסים אליהם נרשמתם, מערכי שיעור, ציונים, שאלות ותשובות נפוצות, תמיכה טכנית ומקצועית ורשת חברתית של סטודנטים נוספים להתייעצות ודיון.

יחד עם חומרי עזר מתקדמים, צוות תמיכה ומענה אנושי בעברית אנגלית וערבית חמישה ימים בשבוע, מרצים ואנשי מקצוע בכירים שישמחו לענות על שאלות ולתרום לכם מהידע והניסיון שלהם וגם מחלקת השמה ייעודית ומקושרת לשוק העבודה הישראלי שתעזור בהכוונה וכניסה למקצוע הבא שלכם, נראה שהדרך להתקדמות אל קריירה חדשה ומוצלחת כבר התחילה. שיהיה בהצלחה!

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …