חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

הפקת סרטונים שיווקיים

כל אחד מאתנו מקבל בכל יום סרטונים שונים ומשונים. יש כמובן סרטונים סתם ויש את הסרטונים השיווקיים. בגלל שאנחנו כל כך רוויים היום ורואים כל כך הרבה חומרים על המסך, אנחנו חייבים לדאוג לכך שהסרטונים השיווקיים שאנחנו רוצים להציג בפני הלקוח הפוטנציאלי יהיה סרטון עם מסר ברור וחד, סרטון שהוא ייהנה לצפות בו וכזה שיגרום לו לעשות פעולה כלשהי. כל שורת הדרישות הללו מהסרטון היא חשובה מאוד. כי סרטון משעמם או סרטון שלא מושך את לב הצופה לא באמת יעשה את העבודה. כל ההשקעה בסרטון לא תהיה שווה כלל והיא לא תוביל לשום מקום בסופו של דבר.

סרטון שיווקי שירים את העסק

כדי שסרטון אכן יצליח לעשות את המהלך השיווקי הרצוי אנחנו חייבים להשקיע בכך ולחשוב על כל שנייה וחלקיק שנייה בסרטון. כי לאנשים היום אין סבלנות. סרטון ארוך מידי יגרום לצופה להעביר אותו הלאה. סרטון שאין בו משהו מושך ממש לא ילכוד כלל את תשומת ליבו של הצופה. אם הסרטון יהיה ארוך מידי, הרי שזמן הקשב שיש לגולשים של היום לא יאפשר להם לראות עד הסוף. ברור שהסרטון חייב לנצל את ההזדמנות ואת המומנטום ועל כן הוא חייב להיות מאוד סוחף, מאוד מעניין, קצר, חד וממוקד. רק כך הוא יהיה מוצלח.

סרטון שיווקי עם הנעה לפעולה

כדי שסרטון אכן יעשה את העבודה שלו הוא צריך להיעשות עם מבט שיווקי. לא כל אנימטור יש לו את הידע השיווקי ואת היכולת ליצור מוצר שיווקי. כי עם כל הכבוד, אנימציה זה תחום רחב מאוד ולא בהכרח כלי שיווקי. על כן, כדי לקבל מוצר יעיל לעסק חשוב שמי שיערוך את הסרטון יהיה איש עם ידע שיווקי ויכולת ליצור מוצר שיווקי. המטרה בסופו של דבר היא כמובן הנעה לפעולה. ברגע שיש למוצר את ההשפעה הנכונה על הלקוח הרי שהוא יוביל אותו ליצירת קשר או אפילו לרכישה באתר.

הזדמנות קצרה וממוקדת

סרטון שיווקי של העסק הוא למעשה הזדמנות שיש לעסק להציג את עצמו ואת מה שהוא מוכר כאשר מדובר בהזדמנות קצרה מאוד. אנשים לא תמיד מבינים את זה במיוחד כשהם בצד המשווק. הם רוצים להראות ללקוח הפוטנציאלי את כל הדברים המשכנעים ואת כל מה שיש להם בחברה או בעסק. הם סבורים שהסרטון שלהם יעניין את כולם ויגרום להם להכיר בהם ובעסק שלהם. הם רק לא זוכרים את התגובה שלהם כשהם מקבלים סרטון תדמית ארוך מידי. לאנשים יש היום פתיל קצר וסבלנות פחותה בהרבה מכפי שהיה בעבר. העולם מתנהל מהר. כל רגע מגיע עוד מידע ווד סרטון ואנשים מן השורה לא מוכנים להקדיש יותר משניות חפוזות של חסד לכל סרטון שהם מקבלים.

זו הסיבה שחשוב כל כך לנצל את חלון ההזדמנות הקצר שיש לכל סרטון ולגרום לו להיות מושך, משכנע, סוחף, מעניין וכזה שיגרום לו לחדור לליבו של הצופה.

המטרה בסופו של דבר להוביל להזדהות עמוקה של הצופה מול המוצר או החברה המוצגים בסרטון וכך הוא יתעניין בו, יכיר בו וגם אם כרגע הוא לא זקקו למוצר או לשירות המשווקים הוא יזכור אותו בתת המודע. ברגע שיהיה לו צורך במוצר או שירות כזה, הרי שבאופן אוטומטי הוא יפנה דווקא אל החברה הזו.

הפקת סרטונים שיווקיים זה עניין למקצוענים

בגלל שכל הנושא הזה של הפקת הסרטונים שיווקיים עשוי להיות כל כך מורכב מבחינת שורת הדרישות, הרי שחשוב לעשות את זה בעזרת אנשי מקצוע שיובילו למטרות הרצויות.

שלושה צלמים שלכם ובשבילכם. מוזמנים לבקר באתר לראות עבודות שעשינו ולקרוא כתבות בנושא – S3P.co.il

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …