חדשות חמות
קרדיט תמונה Depositphotos

תנהלו את החברה בחוכמה וביעילות עם דשבורד ניהולי

קרדיט תמונה Depositphotos

דשבורד ניהולי הוא כלי שכל עסק חייב להחזיק בו, יש דשבורד שהוא בסיס לכל עסק שהוא למעשה מפקח על כל מה שמתרחש בעסק, יש דשבורד שהוא יותר לניתוח ומחקר ועוד סוגים שונים. כדי לבחור דשבורד ניהולי אתם צריכים ייעוץ מקצועי אשר יכוון אתכם לבחירה הנכונה ביותר עבור העסק שלכם והיקף גודלו. 

מה זה דשבורד ניהולי?

דשבורד ניהולי הוא כלי ניהולי לעסק שלכם. בצורה הזאת אתם יכולים לנהל את העסק שלכם בעזרת תוכנה מתקדמת אשר נוגעת בכל היבט עסקי בתחום שלכם. לכל עסק יש מגוון תחומים בהם הוא צריך להתעסק, בין אם מדובר על לקוחות, פיננסי, שיווק וכן הלאה. גם ניהול עסק קטן יכול להפוך למטלה גדולה, ויש סדר עדיפויות לכל דבר. המטרה של התוכנה היא לעשות לכם סדר בכל הבלאגן, אתם בוחרים מה התוכנה תכלול, מה חיוני ומה פחות. לדוגמא, יש דברים שהם חיוניים להזמנה בתאריך מדויק כמו אספקת מוצרים, תשלומי מס וכן הלאה ומצד שני, יש מוצרים שאפשר להתעכב עם הרכישה שלהם.

ישנם סוגים שונים של דשבורד ניהולי, כל תוכנה יכולה להתאים לסוג כזה או אחר של עסק, יש תוכנות אשר מתאימות לעסקים קטנים ואילו תוכנות דומות שמתאימות לעסקים גדולים. דשבורד ניהולי גם כולל את זמן הכניסה למערכת (ככה תדעו מתי העובדים שלכם הגיעו) ולמעשה תוכלו לקבל מבט כולל על כל מה שקורה בעסק. יש דשבורד ניהולי אשר מטרתו להגיע למחקר מעמיק על נתוני הארגון (דשבורד אנליטי). לבסוף, יש לנו דשבורד אשר מפיק לנו דו"חות לפי בחירת המשתמש. יש תוכנות אשר מכילות את כל מה שציינו בתוכנה אחת.

דשבורד אינפורמטיבי – דשבורד ניהולי זה נועד כדי לספק מידע אודות פריטים הנמכרים במערכת, קווי חלוקה, סניפים רווחים לרשתות ובעצם מספק לנו תמונה כללית על מצב הארגון באמצעות גרפיקות שונות בהתאם למה שאנחנו בחרנו. ככה ניתן לדעת אם יש שינוי מגמה בעסק שלנו ומה יש לשפר באופן נקודתי.

דשבורד אנליטי – דשבורד אנליטי הוא מידע יותר ממוקד ומפורט של פרטי העסק שלנו על ידי קישורים שיש לנו במערכת. יש לנו את הצד האינפורמטיבי וברגע בו אנחנו רוצים להעמיק, כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא ללחוץ על העצם וזה יפנה אותנו למידע יותר מורחב. דשבורד אנליטי מספק לנו מידע הנוגע לכל חנות בהתאם לרשת, או אפילו ימים מסוימים בהתאם לימים אחרים בחודשים, יש לנו פילוח דמוגרפי, הוצאות, מידע אודות המוכרים ועוד.

דשבורד אסטרטגי – דשבורד זה מיועד לצורך דיווח על ביצועי העסק בנקודות זמן שונות. ככה בעצם נוכל "לצפות את העתיד" ולהכין את עצמנו. נוכל בעצם לפצח את הפן הפיננסי של העסק על ידי שינויי מגמות בהתאם לזמנים שונים וככה נוכל לצמצם בהוצאות בהתאם. דשבורד זה מספק לנו את כל התנועות הפיננסיות בעסק.

עשוי לעניין אותך גם

כיצד סיפור חוזר משלב הכשרה מקצועית עם מעורבות קהילתית?

מבוא בעולם שבו קיימות וצדק חברתי הופכים לחשובים יותר ויותר, פרויקטים חדשניים כמו סיפור חוזר …

מדוע אבטחת מידע היא קריטית לעסק שלך?

מהי אבטחת מידע ומדוע היא חשובה? אבטחת מידע, המכונה לעתים קרובות InfoSec, כוללת את התהליכים …