חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

איך בוחרים שעון לגבר?

שעון הוא לא רק פריט אופנתי אלא גם אחד שימושי שתמיד מסתכלים בו. נכון שבשנים האחרונות, בזכות השימוש האינטנסיבי בטלפונים הניידים החכמים כבר לא חייבים שעון על מנת לדעת מה השעה אך יש מי שבעיניו שעון הוא חלק בלתי נפרד מההופעה החיצונית ולכן צריך שיהיה שעון. יתרה מכך – יש אנשים שהם חובבי שעונים ויהיה להם יותר משעון אחד על מנת שיתאימו לכל מערכת לבוש. באתר האינטרנט של עדן שעונים אפשר באמת לראות אינספור סוגים ודגמים של שעונים שיכולים להתאים לכל צורך ולכל לבוש. על מנת לבחור את השעון המתאים ביותר עבור כל אחד כדאי להכיר את המאפיינים של השעונים כיום וכך יהיה קל יותר לבחור. יש כמה פרמטרים שעל פיהם קל יותר לבחור שעון שיהיה הכי מתאים לכל אחד.

שעונים לגברים ושעונים לנשים

באופן כללי אמנם כל אחד יכול לענוד איזה שעון שמוצא חן בעיניו אבל יש הפרדה בקטגוריות השונות בין שעונים שמיועדים לגברים לבין כאלה שמתאימים לנשים. שעון לגבר יהיה בעל קוטר גדול יותר ורצועה רחבה יותר ואילו שעונים של נשים יהיו משמעותית קטנים ועדינים יותר. בקטגוריית השעונים לגברים אפשר למצוא שעוני יוקרה בעלי מראה מפואר ומרהיב לצד שעונים בעלי מראה ספורטיבי שמתאימים יותר להופעה היומיומית של כל אחד. דבר נוסף שמאפיין את השעונים לגברים הוא תוספות בלוח השעון עצמו. מכיוון שקוטר השעון גדול, יחסית, הרי שיש שם לא מעט מקום לתוספות כמו תאריך, שעון נוסף להצגת השעה במקום אחר, שעון עצר או תוספות דקורטיביות שמשדרגות לאין שיעור את המראה של השעון כולו. עבור מי שנוהג לא מעט להתלבש בדרך מפוארת ויוקרתית – אין ספק ששעון יפה, איכותי ומפואר יהווה שדרוג להופעה ויביא איתו תרומה אדירה למראה הכולל.

לבחור נכון את השעון המתאים ביותר

חשוב מאד לשים לב למאפיינים השונים של השעונים הקיימים כיום בשוק על מנת לבחור את השעון שיהיה הכי מתאים לכל אחד. יוקרתי וחגיגי או יומיומי וספורטיבי, שעון מחוגים או דיגיטלי, רצועה מעור, מתכת או פלסטיק גמיש – כל אלה הם נתונים של השעון שצריך לבחון לעומק על מנת להבין את ההעדפות האישיות של כל אחד. חשוב לשים לב לחברת היצרן של השעון וכמובן לקנות אותו דרך אתר מורשה ואמין. דבר לא פחות חשוב שכדאי לשים לב אליו בעת קנייה של כל שעון הוא תקופת האחריות שבמהלכה אפשר יהיה לקבל מענה מהחברה שנתנה את האחריות וכמובן שגם המחיר הוא נתון חשוב ומהותי בתהליך הבחירה. כאשר שמים לב לכל מה שיש לשעון להציע – אין ספק שיהיה זה הרבה יותר קל לבחור את השעון שיהיה הכי נכון ומתאים לכל אחד

 

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …