חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

שירות בקליק ומוצאים בדיוק את מה שמחפשים

קרדיט תמונה FREEPIK

אין זה פשוט כיום ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של אחת מחברות הענק שנותנות אינספור שירותים יומיומיים. מצד אחד – יש כיום מגוון רחב של פלטפורמות שדרכן אפשר להיות בקשר ישיר עם חברה או נציג שירות הלקוחות שלה אך מצד שני – יש הסתעפות לא פשוטה של ניתוב שיחות ולא תמיד הלקוח מצליח להגיע בדיוק לנציג שיכול לעזור בעניין הספציפי שלו. שירות בקליק הוא אתר אינטרנט שהוקם במיוחד על מנת להקל על קהל הצרכנים והלקוחות של כל החברות שנותנות שירותים בכל התחומים במדינה ואפשר למצוא בו קישורים ישירים ומספרי גם טלפון של מוקדי שירות הלקוחות וגם של מחלקות ספציפיות שהלקוחות יכולים להיעזר בהם. האתר עושה הרבה מאד סדר בבלגן ומסייע לאינספור משתמשים לצלוח את ההגעה לנציג אנושי שיכול לעזור להם.

אילו חברות אפשר למצוא באתר השירות בקליק?

כאמור, יוצרי האתר שמו להם למטרה לעזור לקהל הלקוחות שלעיתים קרובות לא מצליח להתמצא בנבכי מוקדי שירות הלקוחות הענקיים ולא יודע איך ליצור קשר עם הנציגים הרלוונטיים לעניין שלו. אפשר למצוא באתר חלוקה נוחה וידידותית להבנה של הרבה מאד חברות על פי תחומי השירות והפעילות שלהן – חברות אשראי, בנקים, חברות המציעות שירותי אינטרנט או טלפונים סלולריים ועוד. העמוד שמציע דרכי ליצור קשר עם שירות לקוחות פפר משל, מציע קישור ישיר להורדת האפליקציה, העברה ישירה לעמוד הפייסבוק של החברה, כמו גם כתובת מייל וטלפון ישיר שאפשר לעשות בהם שימוש על מנת ליצור קשר. כך לא חייבים לשמוע היטב את נתב השיחות המוקלט בטלפון ולא חייבים לשבור את הראש בנוגע לכתובת מייל כללית שכבר יודעים שאין בה מענה. אפשר להאמין שעם הזמן יתווספו לאתר עוד ועוד קישורים למחלקות שירות לקוחות של חברות שלא מופיעות כרגע באתר כך שגם הלקוחות שלהן יוכלו ליהנות מאיתור מהיר של פלטפורמת השירות הטובה ביותר.

למי מתאים השירות בקליק?

האתר של השירות בקליק מתאים ומיועד לכל מי שמתקשה להשיג את שירות הלקוחות של חברה זו או אחרת. אלה יכולים להיות אנשים שיש להם פחות גישה לאינטרנט או שאין להם זיקה טכנולוגית. דוגמה מובהקת לקהל יעד שיכול לצאת נשכר מהשירות אלה אנשי הגיל השלישי שלא בהכרח בקיאים בגלישה באינטרנט וינסו את מזלם ליצור קשר טלפוני עם החברה, לעיתים קרובות ללא הצלחה. לאחר שישמרו את האתר של השירות בקליק במועדפים של דפדפן האינטרנט שלהם – הם יוכלו להיכנס אליו בקלות ולמצוא, על פי החלוקה לקטגוריות, את החברה שהם מחפשים וצריכים ליצור איתה קשר. אפשר לומר שגם מי שבקיא ומתמצה באינטרנט ייהנה מקיצורי דרך משמעותיים בזכות האתר הזה ולא יצטרך לחפש ללא סוף איך ליצור קשר דרך האתר של החברה עצמה.

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …