חדשות חמות

מעכשיו, אוסטרלים ישלמו קנס כבד מאוד אם הם לא ידאגו שהכלב שלהם מאושר

רובנו, במיוחד אלו שיש להם בעלי חיים, בחיים לא יפגעו במכוון בחיה שלהם. אפילו דריכה קלה על זנבו של כלב יכולה להפוך אותנו לעצובים מאוד.

אוהבי החיות בבירת אוסטרליה, קנברה, נחשפו לחוקים חדשים המבטיחים שהם לא יפגעו ברגשותיהם של בעלי החיים שלהם.

החוקים החדשים שנבדקים בשבוע זה יטילו קנסות כבדים מאוד על אנשים שיעברו עליהם.

חלק מהחוקים החדשים מגבילים את מספר הכלבים שמותר להוליך בפומבי בכל רגע נתון (3 כלבים), בתקווה שהחוק הזה ישפר את הבטיחות ויגביל מריבות בין כלבים.

תוכלו לספוג קנס של 3750$ ( בערך 13,000 ₪ ) אם לא תספקו קורת גג ראויה, טיפוח ראוי ופעילות גופנית לבעל החיים שלכם. אז אם אתם אוסרים על הכלב שלכם להיכנס הביתה (למה?!), תמצאו דרך שבה יהיה לו גג מעל הראש.

אנשים המשאירים את הכלב נעול ברכב עכשיו יהיו נתונים לרחמיהם של העוברים והשבים בגלל שאלה יוכלו ללא חשש לנפץ את חלון המכונית על מנת לוודא שהחיה בסדר. בנוסף לעלויות של החלון המנופץ, יצטרכו בעלי הרכב לשלם קנס של 3200$.

החוקים הללו הם בעלי חשיבות עצומה היות וזו הפעם הראשונה שבה יכירו באוסטרליה בחיות כבעלות מודעות רגשית והבעלים שלהן יהיו אחראיים לשלומן.

למרות שתמיד זה כביכול היה המצב, עכשיו המילים המקבעות את החוק חשובות מאי פעם.

אחד השרים האחראים על החוק אמר: " המדע אומר לנו שבעלי חיים מודעים רגשית. אני יודע שהכלב שלי מתרגש כשאנחנו עומדים לצאת לריצה.

"אני חושב שרוב בעלי הכלבים, בעלי החתולים יודעים שהחיה שלהם מרגישה דברים.

"כל בעלי החיים ראויים לאיכות חיים טובה, ואנחנו רוצים לחזק את החוקים שלנו על מנת לוודא שכל בעלי החיים מקבלים את הכבוד והטיפול הראוי להם.

"אנחנו יודעים שתושבי קנברה מטפלים בחיות שלהם במסירות והממשלה שלנו עושה צעד חשוב על מנת לשמור על זכויותיהם של בעלי חיים ולשנות את הגישה לגבי התאכזרות לבעלי חיים."

אנחנו מקווים שזה באמת ימנע התאכזרות נוספת לבעלי חיים ושהצעדים האלה ילכו רחוק יותר מכלבים וחתולים וידאגו לשלומם של כל בעלי החיים באשר הם.

 

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …