חדשות חמות
קרדיט לתמונה: pixabay

מטען מהיר לאופניים חשמליים כללי בטיחות לשימוש

השימוש באופניים חשמליים הוא בהחלט אחד הבשורות היותר משמחות של העידן המודרני. אם עד לפני כעשור התנועה באזורים עירוניים היתה בעייתית, שלא לומר קשה, הרי שכיום קיימת האפשרות להתנייד במרחב העירוני בקלות. רשויות מקומיות רבות התקינו, וממשיכות להתקין שבילי אופניים, מה שמאפשר לתושבים ולמבקרים אקראיים לנוע ברחבי העיר בחופשיות ובמהירות. עם זאת, לצד היתרונות חשוב לנהוג באופניים החשמליים משנה זהירות. בשורות הבאות נדבר על מטען מהיר לאופניים חשמליים, המשמעות שלו והזהירות הנדרשת בשימוש בו.

החשיבות של מטען מהיר לאופניים החשמליים

כיוון שכל הקונספט של האופניים החשמליים נשען על הסוללה, הרי שאי אפשר להשאיר ללא מענה גם את סוגית המטען עבור האופניים החשמליים. המטען הוא המכשיר שאמור לסייע לבעלים ולמשתמשים באופניים החשמליים לטעון את הסוללה ולהכין אותה לרכיבה הבאה. טעינה באמצעות מטען מהיר משפרת ומקצרת את זמני הטעינה ומאפשרת למשתמש לרכב זמן ארוך יותר, תוך זמני טעינה קצרים יותר. עם זאת, רבים מרוכבי האופניים החשמליים מחזיקים, נוסף על המטען, גם סוללה רזרבית. זאת ועוד – חלק מחזיקים גם יותר מאשר מטען מהיר אחד. מטען במקום העבודה, מטען בבית ומטען שאותו הם נושאים איתם תמיד.

כללי זהירות כאשר מטעינים את הסוללה של האופנים החשמליים

למרות האמור לעיל, אי אפשר להימנע מהצורך בהטענה של הסוללה לאופניים החשמליים מעת לעת. להלן כמה כללים חשובים, שיאריכו את חיי הסוללה מצד אחד וימנעו אי נעימויות במקרה הטוב, ובעיות בטיחות במקרה הפחות טוב.

  • מתי להטעין סוללה: הטענת סוללה באמצעות מטען מהיר צריכה להתבצע כאשר הסוללה לקראת התרוקנות מלאה שלה. ככל שהרוכב עושה שימוש נכון יותר בסוללה, כך הוא מאריך את החיים שלה. הטענת הסוללה בכל הזדמנות, גם אם הסוללה טעונה כמעט במלואה, רק מקצרת את חיי הסוללה ומקלקלת את הביצועים שלה.
  • איך מטעינים את הסוללה: הטענת סוללה לאופניים חשמליים צריכה להתבצע, כאשר הסוללה רחוקה ככל שניתן מחפצים דליקים. רצוי מאד שתהיה פינת הטענה, שרק שם ההטענה תתבצע. כך תימנע האפשרות שהתלקחות של הסוללה תגרום דליקה, חלילה וחס. רצוי גם שהסוללה לא תהיה בתוך האופניים, גם אם לכאורה אפשר להטעין אותה ללא הסרה שלה מהאופניים.
  • מועדי הטענת הסוללה: ההטענה של הסוללה צריכה להתבצע בפיקוח. אבור להשאיר את הסוללה בהטענה וללא השגחה. זאת, משום שאין מנגנון שעוצר את פעולה המטען כשהסוללה טעונה במלואה. כתוצאה, הסוללה עלולה להתלקח. למרבה הצער, זה כבר קרה לא פעם. סוללה הושארה ללא השגחה, נטענה יתר על המידה וגרמה לדליקה. אמור מעתה – הטענה – אך ורק בהשגחה.

אם יש לך עניין וצורך ברכישת מטען מהיר לאופניים חשמליים, זה המקום המתאים ביותר עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמקצוענים שלנו יתאימו עבורך את המטען הנכון.

עשוי לעניין אותך גם

כיצד סיפור חוזר משלב הכשרה מקצועית עם מעורבות קהילתית?

מבוא בעולם שבו קיימות וצדק חברתי הופכים לחשובים יותר ויותר, פרויקטים חדשניים כמו סיפור חוזר …

מדוע אבטחת מידע היא קריטית לעסק שלך?

מהי אבטחת מידע ומדוע היא חשובה? אבטחת מידע, המכונה לעתים קרובות InfoSec, כוללת את התהליכים …