חדשות חמות
קרדיט תמונה: FREEPIK

איך לבחור מבין כל הקישוטים את המתאימים לחגיגה שלנו? באנו לעשות לכם סדר

מתכננים בקרוב יום הולדת או מסיבה אחרת? רוצים שתהיה לא רק כיפית ומשמחת אלא גם יפה ומעוצבת? אם כן, מה שצריך לבחור הוא כמובן את הקישוטים המתאימים, וכאלו יש רבים מאוד. אז למי שמתלבט כיצד לבחור את הקישוטים המתאימים לחגיגה כדאי לקרוא את השורות הבאות.

קישוטים שעושים אווירה

לכל מסיבה יש את המאפיינים והקונספט, התכנים והמאפיינים שלה. כך למשל, כל מסיבת יום הולדת משתנה מבחינת משחקים, פעילויות, עוגה וכיבודים, המקום, גילאי המשתתפים וכן הלאה. וברור שכשחושבים על הקישוטים, על התפאורה שאנו יוצרים עבור המסיבה, יש לקחת בחשבון את הרעיון המתוכנן (למשל מסיבה בנושא קזינו, פיראטים וכדומה), האם היא נערכת בפנים או בחוץ, מהו גודלו של השולחן, האם יש מקום לתליית קישוטים כמו דגלונים ובלונים, וכדומה.

אכן, כל העניין הוא החזון, לדמיין כיצד הייתם רוצים שהמרחב יהיה מעוצב, באופן שיכניס את המוזמנים ישר  ל- "ראש" שלכם. אכן, התכנון חשוב, כי דמיינו לעצמכם מה היה קורה אם הייתם עורכים מסיבת יום הולדת לילדים בסגנון מיקי מאוס, שבה בכלל לא רואים את העכבר המופרסם, או אם הייתם עורכים יום הולדת ג'ונגל בתוך מתחם סגור וריק. אז כן, צריך לדמיין, לתכנן ולבנות את החזון, תוך שאתם לוקחים בחשבון את מאפייני האירוע בכללותם.

להתאים צבעים לקונספט

נניח שבחרתם למשל יום הולדת ג'ונגל. ברור שהצבעים הבולטים בו לא יהיו אפור, לבן ושחור אלא דווקא ירוק על כל גווניו, ובהתאם לכך הקישוטים יהיו ירוקים. באותו האופן, יום הולדת מיקי מאוס יהיה בצבעים של שחור ואדום הניכרים למשל בבלונים, במפות, בשקיות הנייר וכדומה, ואילו יום הולדת בסגנון פיות יהיה בצעי לבן וורוד. דגש מיוחד יש לשים על השולחן המרכזי של החגיגה, עליו יהיו מרבית הכיבודים והמשקאות. אפשר למצוא היום מגוון עשיר של מפות ומפיות, כוסות וצלחות בשלל צבעים והדפסים. באזורים הסמוכים לשולחן אפשר לתלות דגלונים ובלונים, וכן אלמנטים הקשורים לנושא – כמו קשת בענן או כוכבים ליום הולדת בסגנון חד קרן.

מעבר לכך יש עוד שורה ארוכה של קישוטים ליום הולדת שאותם ניתן להתאים לסוג המסיבה. לדוגמא, אפשר לבחור נרות יפהפיים מעוצבים, כמו נר סנפיר ליום הולדת בסגנון בת הים הקטנה, ויש גם לאנץ' בוקס מיני מאוס, פיניאטה, מעמדים לדונאטס, גביעי קאפקייקס, דלי לפופקורן ועוד.

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …