חדשות חמות

מה יותר מדי סמים יכולים לעשות לכם, לדבר עם ברבורים מסתבר

לכל אחד מאיתנו יש את החבר הזה שעושה שטויות מגיל קטן, בין אם זה ללחוץ על כל הכפתורים במעלית או לזרוק ביצים להנאתו מהחלון או סתם לעשות שטויות אחרות בזמנו החופשי. כשאנחנו הולכים ומתבגרים רוח השטות יורדת אצל חלק ואצל חלק אחר מהאנשים היא פשוט מתבטאת בצורות אחרות, אבל הכל בטוב טעם ומידתיות מסוימת ואז יש את האדם הבא, שלקח כמות גדולה של אמ.די. (MDMA) שהוא אחד החומרים באסטזי, גנב סירת בצורת ברבור ונתקע על אי באמצע אגם.

קית' טורסטון נמצא יושב על מזרקה באי באמצע אגם אולה שבאורלנדו, ארה"ב. קית' בין ה-36 אמר שהוא לקח כמות ענקית של הסם וזה פחות או יותר מסביר את הסיפור.

איך הוא הגיע להיתקע באמצע אגם? על סירת ברבור כמובן, שלטענתו הוא לקח לנסיעת מבחן בגלל שברבורים לא שופטים אותו ולא מתנכלים לו כמו שאנשים לעיתים עושים. על פי דבריו, הוא לקח את הסירה לאי שנמצא במרכז האגם, טיפס למזרקה ונתן לסירה לצוף ולהתרחק ממנו וכך למעשה השאיר את עצמו תקוע על האי.

על פי דיווח המשטרה המקומית, טורסטון טען בדוח לפני שהועבר לבית חולים שהוא " לקח כמות גדולה של אמ.די ורצה להיות עם הברבורים בגלל שהם לא שופטים אותו". הזוי שזה מה שנרשם בדוח. מעניין מה יהיה כשמישהו יקרא את זה עוד כמה שנים.

האמת, שברבורים נראים כחיה שתשפוט אותך תמיד, כזאת שתתנכל לך כשתיתן לה את ההרגשה שאתה מתקרב יותר מדי, מישהו פה התבלבל עם כלבים או חתולים כנראה והמישהו הזה היה מסטול יותר מדי.

כנראה שהמקרה הזה הוא בראש ברשימת האנשים שעשו דברים דפוקים כשהם מסוממים, או שבעצם המקום הזה שייך לאדם שפרץ לבית של שכניו כדי להציל את הכלב משריפה, רק שלא הייתה שום שריפה. חשוד מעט?

אל תעשו סמים! הבן אדם אשכרה האמין שהבית עולה באש ושהוא חייב להיכנס להציל את הכלב. למרות שכוונותיו היו מעולות לדעתי, קצת במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון.

בסופו של דבר הוא שיתף פעולה עם השוטרים והצליח להתחמק מעבירות סמים למיניהן כשהוא משלם רק כמה קנסות ומואשם בפריצה. כנראה שהמקרה של "נכנסתי לבית כדי להציל כלב כי הבית עלה באש" הוא יותר הזוי מ-"קפצתי על סירת ברבור כדי להיות עם ברבורים בגלל שהם לא שופטים אותי", אבל כל אחד ורשימת הדברים ההזויים שהוא שמע עליהם.

מסקנה אחת ברורה מכל הסיפור, אל תעשו סמים קשים, הם יכולים לפגוע הרבה יותר ממה שהם יכולים להועיל וברגעים מסוימים אצל אנשים מסוימים להתחיל תגובת שרשרת שמשתקת את הנפש לנצח.

לא חסרים סיפורים על אנשים שחוו סמים בצורות מאוד לא טובות ונתקעו במצב נפשי מסוים ללא דרך חזרה.

 

 

 

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …