חדשות חמות

איבר מין ענקי או חיי מין בריאים?

מה הייתם מעדיפים, להחזיק בתואר "האיש עם איבר המין הגדול בעולם" או שיהיו לכם חיי מין בריאים?

לרוברטו קבררה המקסיקני התשובה הייתה ברורה, להישאר כבעל איבר מין בגודל 48 סנטימטרים! הגדול ביותר בעולם כאמור ולזכות בכל התהילה שמגיעה עם זה לטענתו, איזו תהילה? אין לי מושג, לא שופט אותו.

לאחרונה הוא דחה את הסיכוי שהיה לו להקטין את האיבר לממדים קצת יותר נוחים במונחים אנושיים ולא מצב הסוס שהוא נמצא בו עכשיו, בגלל שהוא מאוד מרוצה ממה שמגיע עם זה ולא חושב שזה מתעלה על חיי מין בריאים.

"אני שמח עם הגוף שלי, אני יודע שאני אחד ויחיד מהבחינה הזו" הוא אומר, " הייתי רוצה להיות בספר שיאי גינס אבל הם לא מכירים בשיא הזה".

לאיבר המין שלו שנראה כאילו הוא חלק מהמוביל הארצי, יש ביגוד משלו שעשוי תחבושות והוא אשכרה תלוי מעט מתחת לברך שלו, המונח רגל שלישית מעולם לא היה אמיתי יותר והוא יכול למצוא שימוש ספורטיבי לרגל הזאת אני מניח.

הרופאים ייעצו לו שניתוח קוסמטי יכול להועיל לו ולהביא את הרגל השלישית שלו לגודל שלא יכאב לו ושהוא יוחל לנהל מערכת יחסים נורמלית כמו כולם, במטרה להביא ילדים לעולם.

אבל רוברטו שמח בשלו, הוא הרבה יותר מרוצה מלהיות בעל המאפיין המאוד משונה ומיוחד הזה, זה מה שהוא עושה אותו שמח כנראה.

"בתרבות הלטינית כמה שאיבר המין שלך יותר גדול ככה אתה יותר מאצ'ו" אומר רוברטו, "זה משהו שמבדל אותי מכולם וגורם לי להרגיש מיוחד" הוא מוסיף.

באיזשהו מקום אפשר להבין אותו אבל בטוח שלהיסחב עם דבר כזה שם אותו בסיטואציות לא נעימות בכלל בחיי היום יום, אני לא יכול לדמיין מה זה לעבור בידוק ביטחוני אם הייתי בנעליו או אפילו סתם ללכת ברחוב יכול למשוך מבטים מאוד מטרידים. שלא נדבר על זה שהוא מוגדר כבעל נכות ולמעשה חי מקצבאות של המדינה.

הרופאים די בטוחים שהוא פשוט אובססיבי כלפי איבר המין ושמגיל צעיר פעל בכל מיני שיטות כדי לגרום לו להיות יותר גדול, נחסוך מכם את השיטות ורק נרמוז שמעורבות משקולות בסיפור.

שתבינו כמה זה מגוחך, המקסיקני בן ה-54 צריך להשעין את איבר המין שלו על כרית כשהוא הולך לישון בגלל חוסר הנוחות והוא תמיד יהיה בסכנה של דלקות בדרכי השתן וכדומה.

כמו שציינתי קודם, רוברטו לא יכול להתקבל או להחזיק עבודה נורמלית והוא חי על מזון וקצבאות שהוא מקבל מהמדינה. הוא כאמור לא יכול לרוץ, ללבוש מדים ובאופן כללי הוא השאיר רושם מאוד שלילי ולא מוצדק אצל חברות שהוא כן הגיע לראיון עבודה אצלהן.

רוברטו אומר שהוא רוצה לעבור לארה"ב בגלל מגוון ההזדמנויות שיש שם, הליברליות של האנשים והאפשרות למצוא אישה שתתאים לו בגודל, מבחינה תעסוקתית הוא חושב שהוא יכול להיות שחקן פורנו, משהו שאני בטוח שחשבתם אליו כשנחשפתם לכתבה.

הרעיון למצוא מישהי שתוכל להכיל את מערכת היחסים איתו הוא אולי מעט מופרך אבל להצטרף לתעשיית הפורנו היא בהחלט משהו שכנראה יבוא בחשבון שכן התעשייה הזאת מלאה בדברים הכי הזויים שאפשר לחשוב עליהם, אני בטוח שהוא נופל שם באיזשהי קטגוריה.

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …