חדשות חמות

החלום שלכם להשיג לוח שנה של פוטין סוף סוף הופך למציאות

אין הרבה אנשים מסתוריים שנמצאים במעמד כל כך גבוה כמו ולדימיר פוטין, נשיאה של המדינה הגדולה ביותר בעולם, רוסיה,  הוא שחיין ברמה גבוהה מאוד המתנזר מאלכוהול ככלל בסיס בחייו ואין ספק שהוא אחד האנשים היותר מסקרנים בעידן שלנו. אין שום ספק שלא חסרים לו מעריצים מסביב לעולם שאוהבים את החיים מלאי האגו והטסטוסטורון שלו הבאים לידי ביטוי בתחומים שונים ובהתבטאויות שונות שלו המלוות באסרטיביות שקטה שמנצחת את כולם.

לא משנה אם אתם מסכימים איתו מבחינה פוליטית או לא, עכשיו אתם יכולים לשאוב ממנו השראה במסגרתו של לוח שנה לשנת 2018 שאפשרי לקנייה באיביי. תקנו, תתלו על הקיר וכל חודש יהיה לכם פוטין אחר לבהות בו.

לוח השנה מגיע עם תמונה מעוררת השראה שונה צמודה לכל חודש כמסורת לוחות השנה מהסוג הזה כשהתמונה הראשית מראה את הנשיא הרוסי מתחבק עם לא אחר מאשר, נמר!

בהחלט מעורר השראה?! כל אחד מאיתנו שואף להתחבק עם נמר כמובן בשלב מסוים בחיים.

וזה לא הכל, לוח השנה מלא בתמונות מאצ'ואיסיות למדי הכוללות תמונה שלו עם אופנוע לצד הדגל הרוסי מעורר הגאווה ותמונה שלו משחק הוקי ושאף אחד לא יגיד שאין לו חיים פרטיים עשירים ומלאי תוכן!

התמונה האהובה עליי בלוח השנה היא התמונה בה נראה פוטין מתהלך ללא חולצה בסבחה של ירוק בעודו אוחז ברובה שנראה כאילו אפשר לצוד איתו דוב. בהחלט ההשראה שאני צריך כשאני קם לעבודה כל בוקר במהלך הקיץ.

בחודש אוגוסט אפשר לראות את הנשיא לבוש כולו בלבן, נתפס בדיוק לאחר שתפס דג בגודל של הראש שלו, עם חיוך חצי ציני על הפנים כאילו אומר לדג שהוא סיים את דרכו. במרץ, רואים את פוטין מכניע מישהו בקרב ג'ודו שנראה כאילו מגיעה לו מדליית זהב על המהלך.

אין ספק שלוח השנה מראה שפוטין הוא גבר גבר כמו שאומרים אצלנו, עד כמה מגוחך שזה נשמע, אני לא מבין איך בן אדם מסכים לכזה דבר, או מי לעזאזל קונה את הדבר הזה, עם כל הכבוד לאדון פוטין (שאותו אני מכבד מאוד, רק אל תשלח למישהו להרוג אותי), זה  מצחיק ומעורר השראה במקביל.

נשיא צריך להיות נשיא ולא צריכה להיות לו איזשהי פרסונה אחרת חוץ מזה, לפחות לא בפני הקהל, אני מעדיף את המנהיגים שלי ניגשים לעניינים ושומרים את החיים הפרטיים שלהם לעצמם, בלי להראות לי ולשאר הציבור שיש להם חיים פרטיים והם מנסים להסביר לי בלי מילים שהוא מה שאני צריך כמנהיג שלי כי הוא יודע לדוג ממש טוב ולהחזיק רובה בצורה כזאת שגורמת לו להראות כמו רמבו, כי קשה לפעמים לעשות הפרדה בין חיים פוליטיים לחיים אישיים כשניגשים להצביע.

 

אני לא יודע מה צ'אק נוריס חושב על פוטין אבל אני בטוח שהוא הבן אדם הכי קרוב אליו מבחינה תפיסתית.

 

אז יאללה נגמר עידן בדיחות צ'אק נוריס והתחיל עידן בדיחות פוטין הכל יכול.

 

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …