חדשות חמות

כשהאישה הזו פתחה את האינסטגרם בבוקר, היא לא תיארה שתראה תמונה שתשנה את מסלול חייה לתמיד

בעידן הרשתות החברתיות זה לא סוד שקשה מאוד לשמור על רומן, במיוחד אם לא נזהרים ומעלים תמונות המעידות על רומן לרשתות החברתיות במחשבה שאף אחד לא ייחבר את הנקודות. הכל חשוף לעיניי כולם וכל אחד יכול לדעת מה אתה עושה ביום יום אם אתה משתף מספיק והוא קריפי מספיק למשימה.

אישה בשם יוליה אגרנוביץ' מרוסיה, רופאת שיניים במקצועה הגרה בסנט פטרסבורג, זרקה את בעלה אחרי שראתה בחשבון אינסטגרם של אישה אחרת את אותו הנוף שהיא רואה מחלון ביתה שלה.

יוליה ראתה את התמונה ברשת החברתית אינסטגרם כאמור בחשבונה של אישה העונה לשם ולדה אברמוביץ', בנוסף היו תמונות של ולדה עם בעלה של יוליה. יופי של דרך להסתיר את הרומן לדעתי.

"לא חיפשתי שום דבר, זה היה בוקר רגיל" אומרת יוליה, " כמו כל בן אדם אחר במאה ה-21, התחלתי את היום שלי בגלישה במרחבי האינסטגרם ופתאום ראיתי את התמונה של הנוף מהחלון שלי". הדבר עורר אצל יוליה את החשד ומבדיקה שעשתה בחשבונה של האישה היא גילתה הרבה תמונות מעניינות כולל אלה של בעלה.

לאחר שנפל לה האסימון סופית, החליטה יוליה להתעמת עם בעלה ועם האישה כשהגיבה לאחת התמונות: " יופי של נוף יש מהחדר של בעלי" , ללא ספק עקיצה מעולה עטופה בסרקסטיות משובחת.

בעלה של יוליה, נזאר גרינקו, הכחיש בהצלחה שהוא בגד באישתו וטען שהיו אצלו כמה חברים והאישה הזו פשוט צילמה את הנוף. "כשאורחים באים הם הולכים למטבח לשתות תה, לא לחדר השינה" , עוד משפט מחץ שאין מה להגיד עליו מצידו של בעלה לשעבר.

לאחר מכן הודתה ולדה שהיא קיימה יחסי מין עם בעלה של יוליה, תודה רבה לך באמת על כלום.

וכשנשאלה אם היא מרגישה אשמה, היא ענתה שהיא לא מבינה על מה הבעיה מבחינתה, זה לא בעלה ולו יש רצונות ומחשבות משלו. אני מניח שזו דרך אחת להסתכל על הדברים, היא לא מספקת במיוחד אבל עדיין דרך חשיבה.

בעלה לשעבר הודה שבזמנים שהיו בנפרד אחד מהשנייה הוא כן מצא לעצמו נשים אחרות להיות איתן אבל שמעולם לא היה לא נאמן מבחינה נפשית. וזה זוכה אצלי לתירוץ הגרוע ביותר לשנת 2017.

יוליה הייתה מאוד שמחה על כל התמיכה שקיבלה ברשתות החברתיות ואמרה שהיא הולכת להתגרש מבעלה ומהר, ושאם מישהי אחרת רוצה אותו אז שיהיו מאושרים. והיא פשוט שמחה על כך שהיא גילתה את זה עכשיו ולא בשלבים יותר מאוחרים ומורכבים במערכת היחסים שלהם.

היא אפילו הודתה לבחורה שאיתו בעלה בגד על כך שלימדה אותה לקח חשוב. אנחנו לא יודעים בדיוק מה היה הלקח, אבל משהו חשוב כן נלמד מהסיפור הזה. אם אתה בוגד, אל תעלה תמונות לשום רשת חברתית?

או אחד יותר טוב, אל תבגוד!

 

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …