חדשות חמות

האדם הזה פגש את אחיו האבוד לגמרי במקרה

[et_pb_section bb_built="1"][et_pb_row][et_pb_column type="4_4"][et_pb_text _builder_version="3.0.93" background_layout="light"]

לדעת שיש לנו קרוב משפחה שאין לנו את האפשרות להיות איתו בקשר זה דבר השובר את הלב בפני עצמו, אבל אל דאגה, מסתבר שהכל יכול לקרות, בדיוק כמו שקרה לרוי אספינל, בריטי בן 36, שמצא את עצמו מציע סיגריה לבחור הומלס ברחובות אנגליה, שמתברר שהשניים הם אחים שלא ראו אחד את השני שלושה עשורים ארוכים.

במהלך יום הזיכרון הבריטי, רוי ראה הומלס והחליט לגשת אליו, הוא אומר שמשהו בתווי הפנים של אותו האדם גרם לו למשיכה מאוד חזקה והרצון לגשת אליו ולהכיר אותו הפך למציאות.

רוי הציע לאדם סיגריה והשיחה התפתחה במהירות, בשלב מסוים בשיחה רוי הבין שהוא מדבר אחיו האבוד בילי וויט, שממנו לא שמע כמעט 30 שנה.

הזיכרון האחרון של רוי מבילי היה כשבילי נולד וזמן קצר לאחר מכן, רוי עבר להתגורר עם דודתו ובילי נשאר עם אמא שלהם, לאחר שאמם נפטרה, בילי עבר למעון.

כך מספר רוי : " הלכתי לכיוון האוטובוס וראיתי אדם יושב על קיר לבנים, זיהיתי משהו בפרצוף שלו והייתי חייב לגשת ולברר מי זה, היה לו רק תיק קטן ושק שינה. ניגשתי אליו, הצעתי לו סיגריה והתחלנו לדבר, בסופו של דבר שאלתי אותו אם קוראים לו וויליאם, הוא ענה בחיוב והוסיף שכולם קוראים לו בילי"

"דמעות עלו לי כשהצלחנו לפענח ביחד את הסיפור המורכב שלנו, אמרתי לו שייקח את הדברים שלו ושהוא בא איתי" מוסיף רוי.

בילי, בן 28 עבר להתגורר עם אחיו החדש-ישן והשניים נהנים מכל רגע שלהם ביחד, מספרים על עצמם ומשלימים פער של כמעט שלושים שנה.

בילי בילה את רוב זמנו כאדם בוגר ברחוב, כולל את שמונת החודשים שקדמו לפגישה שלו עם אחיו האבוד.

"אמא שלנו הייתה אישה מדהימה, הלוואי ורוי היה זוכה להכיר אותה, הדברים היו יכולים להיות אחרת עכשיו" , אומר בילי.

בתגובה לכך אומר רוי, " הלוואי ויכולתי לפגוש אותה, אף פעם לא הייתה לי הההזדמנות. זה ממש מוזר לקרוא למישהו 'אחי' או 'דוד' פתאום באמצע החיים, זה משהו שלא עשיתי אף פעם"

בילי על הפגישה ביניהם, " אני רק הגעתי למקום הזה לנוח רגע לפני שאני מוצא איפה לישון ללילה, ניגש אלי בחור והתחיל לשאול אותי כל מיני שאלות על אמא שלי ועל אחותי ואז הוא הכריז בפניי שהוא אחי הגדול, לא האמנתי לו בהתחלה בגלל שזה נשמע הזוי לחלוטין"

"תמיד ידעתי שיש לי אח בגלל שאמא שלי סיפרה לי והסבירה הכל, אבל לא ידעתי עליו דבר, אני עדיין קצת בשוק מכל הסיפור"

השניים עכשיו לומדים ומכירים אחד את השני מחדש, רוי עוזר לאחיו להיכנס למעגל העבודה ולמצוא מגורים ראויים ונוחים, שינוי משמעותי בחייו"

"להגיד שיש לי אח זו תחושה זרה לי אבל היא ממלאת אותי באושר, אני לא עוזב אותו יותר לעולם"

 

תמיד יש תקווה, בכל מצב ובכל מקרה, אי אפשר לדעת מה יקרה ולאן היום שלנו יכול להתגלגל.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

עשוי לעניין אותך גם

המחווה שצוות המלון הזה עשה תהפוך לכם את הבטן

זוג אורחים קיבל החזר מלא על חופשה בבית מלון אחרי מחווה מוזרה ביותר שעשה צוות …

עשרות בעלי חיים סבלו במקום הזה עד שהוא סוף סוף נסגר

הרשויות באלבניה סגרו את "גן החיות מהגיהינום" והצילו עשרות חיות שבלו מתת תזונה ויחס לקוי. …