חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

לתכנן חופש עבור הילדים עם מגוון אטרקציות

לאורך השנה בישראל חוגגים חגים רבים והורי ישראל מאותגרים מבחינת עניין החופשים. ילדי ישראל יודעים כי חופש הוא סימן לחופשות והנאות יחד עם המשפחה הגרעינית ולפעמים המורחבת וקיימת ציפייה לצאת למגוון אטרקציות. הורים רבים מתקשים במציאת האטרקציות השונות וגם מציאת תקציב כאשר מדובר במשפחה עם יותר מילד אחד. הלכנו להתייעץ עם פורטל קרמל על שני נושאים אלו וקיבלנו מגוון אפשרויות לאטרקציות מעולות ודרך מצוינת להפחית עלויות.

להנות בעיר הבירה ירושלים

העיר ירושלים היא עיר הבירה של ישראל וכאשר מטיילים בה, לרוב אנשים חושבים כי מדובר בטיול  מסורתי אל הכותל ובזה זה נגמר. כדאי לדעת כי בעיר הבירה יש המון מה לעשות ויש לכם אפשרות למצוא מגוון אטרקציות לילדים בירושלים שעדיין לא ביליתם בהם. בעיר זו תמצאו את עיר דוד, מנהרות הכותל, מיני ישראל, גן החיות התנכ"י ועוד מגוון רחב של מקומות. כמו כן, אזור הרי ירושלים מציע מגוון רחב מאוד של מסלולי טיול מקסימים הכוללים גם מעיינות נעימים במיוחד.

לצאת לצפון ולהנות ממה שיש לו להציע

צפון הארץ הוא המקום להנות בו עם הילדים בחופשים. יש המון אזורים צפוניים כמו הגליל, הגולן, העמקים וכדומה. אטרקציות לילדים בצפון יכולות להיות אטרקציות אקסטרים הכוללות טיולי ג'יפים, קיאקים בירדן ועוד. והם יכולים להיות גם קטיף של אחד מהפירות שגדלים באזור זה. טווח האפשרויות הוא עצום והאזור שופע בטבע ירוק, ייחודי ויפה שכדאי לראות אותו ולהנות ממנו.

להנות במרכז ובדרום מאטרקציות מובילות

המרכז והדרום הם גם אזורים שכיף לטייל בהם ולהנות ממגוון רחב של אטרקציות לילדים. גם שם, כמו בצפון, ניתן להנות מאטרקציות אקסטרים כמו רחיפה בכדור פורח, צניחה, טיולי ג'יפים ועוד. כמו כן, גם אזורים אלו מציעים מגוון רחב של מסלולי טיול מהממים.

אם מדובר באזור דרום, הרי שהמרחב המדברי כל כך יפה ושונה מכל מה שראיתם עד היום. אם מדובר על מרכז הארץ, הרי שאתם יכולים להנות מהנוף העירוני וכל האטרקציות העירוניות שהוא מציע כמו חדרי בריחה, מתחמי איי ג'אמפ, פארקים רחבים ועוד. המגוון הוא רחב ופשוט צריך לדלות מתוכו את מה שהכי מתאים עבור הילדים שלנו.

לתכנן את תקציב החופשה הבאה שלכם בחוכמה

להנות באטרקציות השונות מצריך כמובן תקציב וכאשר אנו רוצים ללכת עם כל המשפחה, הורים רבים מוותרים על האטרקציות השונות בשל העלות. חשוב לדעת שכיום ניתן ואפילו מומלץ לתכנן את החופשה הבאה שלכם בחוכמה ולמצוא קופונים, שוברים והנחות. כך לדוגמא, תוכלו להיכנס לפורטל קרמל – פורטל השוברים של ישראל ולהנות ממבחר הנחות, קופונים ושוברים של עד 50% לאטרקציות השונות שהאתר מציע. כל מה שצריך הוא להירשם לאתר ולמצוא את ההנחות והאטרקציות הרלוונטיות עבורכם.

עשוי לעניין אותך גם

כיצד סיפור חוזר משלב הכשרה מקצועית עם מעורבות קהילתית?

מבוא בעולם שבו קיימות וצדק חברתי הופכים לחשובים יותר ויותר, פרויקטים חדשניים כמו סיפור חוזר …

מדוע אבטחת מידע היא קריטית לעסק שלך?

מהי אבטחת מידע ומדוע היא חשובה? אבטחת מידע, המכונה לעתים קרובות InfoSec, כוללת את התהליכים …