חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

למה כדאי להדפיס תמונות על קנבס?

 

מדובר בשאלה שחוזרת על עצמה שוב ושוב לאור התפתחות התחום במהלך השנים האחרונות. ריכזנו עבורכם במאמר הבא את הסיבות העיקריות לביצוע הדפסת תמונות על גבי קנבס:
עלויות – במידה ובימים עברו, בדי קנבס היו מיועדים עבור כל אותם אנשים הנמצאים באוכלוסייה העמידה יותר וכמו כן עבור ציירים ואומנים בלבד, ניתן לציין כי יחד עם חלוף השנים התחום למעשה צבר תאוצה באופן משמעותי ובימים אלה ניתן לבצע הדפסות על קנבס ברחבי העולם כולו וכמו כן, יש לציין כי הדבר הפך לפעולה נפוצה מאוד בקרב אוכלוסיות רבות. מדובר למעשה במוצר נגיש ולא מסובך לייצור, אשר יחד עם השנים מחיר המוצר ירד באופן משמעותי באופן כזה שבו הרוב המוחלט של הצרכנים יכולים לרכוש אותו ללא בעיה כלל, וליהנות מיצירה אומנותית ועמידה במיוחד.
תחזוקה – חשוב לציין כי ניקוי תמונה המודפסת על גבי בד קנבס הינה פעולה פשוטה שלא דורשת מכם מאמץ או לחילופין חומרי ניקוי מיוחדים. על מנת לנקות את התמונה תוכלו למעשה להסתפר בניגוב עדין של התמונה באמצעות סמרטוט לח או לחילופין יבש ותוכלו להנות מתמונה נקייה לאורך זמן רב.
שיטת הביצוע – בימים אלו, באמצעות הקדמה הטכנולוגית ניתן לבצע כמעט כל פעולה אפשרית באמצעות לחיצה על כפתור במחשב. תוכלו לשלוח את התמונה אותה אתם מעוניינים להדפיס על גבי הקנבס אל בית העסק שאליו פניתם באמצעות מייל או כל אמצעי תקשורת כזה או אחר, ויש לציין כי משם הדרך פשוטה וקצרה ביותר. בית העסק יערוך סריקה נכונה ומקצועית לתמונה ששלחתם, מבצעים עריכה גרפית במידת הצורך ומדפיסים את התמונה על גבי בד קנבס.
מבחר רחב של מידות שונות – במידה ובעבר הייתה הגבלה למידות מסוימות של תמונות, דבר שחל במרבית המקרים על פוסטרים וכדומה, ניכר כי בימים אלו המדפסות המתקדמות והחדשניות מעניקות לנו את האפשרות להדפיס כמעט בכל מידה אפשרית, בין אם מדובר במידה סטנדרטית של מסגרת לתמונה 50×70 ובין אם מדובר במידות גדולות ואף ענקיות במידת הצורך ובהתאם לבקשת הלקוח.
טקסטורה ועמידות – ניכר כי עמידותה של בד הקנבס הינה עמידות מעולה. מדובר למעשה בבד אשר מעניק להדפס של התמונה חדות, עומק והדגשה של צבעים וטקסטורות ייחודיים שלא ניתן לקבל בעזרת הדפסה דיגיטלית המלווה באלמנטים וחומרי גלם אחרים. שילוב של מדפסת מנצחת יחד עם בד קנבס זה השילוב האידיאלי ביותר.
משקל התמונה – יש לציין כי לבד הקנבס מגוון רחב של יתרונות שונים ומשתנים, בד הקנבס אינו כולל זכוכית, דבר אשר מונע ממנו את האפשרות להפוך לשביר וכבד. את התמונה למעשה ניתן לתלות על כל סוגי הקירות השונים בעת בה ניתן לומר כי גם פעולת תליית התמונה היה קלה ופשוטה ביותר לביצוע.
אין סוף אפשרויות –  גם אם בבעלותכם תמונה לא מוצלחת במיוחד, תמונה עם תאורה לא מקצועית או לחילופין תמונה המכילה צבעים כהים או בהירים יתרה על המידה, יש לציין כי בימים אלו ניתן לבצע את כל השינויים האפשריים באמצעות תוכנות העיצוב השונות.

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …