חדשות חמות
קרדיט תמונה PIXABAY

טיפים ודגשים חשובים מאת אפי כץ מחברת ענב נדל"ן

לשיטתן של חברות נדל"ן רבות, בין היתר לשיטת אפי כץ מחברת ענב נדל"ן וענקיות נדל"ן אחרות בישראל, התחדשות עירונית היא תהליך מסובך שככל הנראה לא קורה בן לילה. התהליך לוקח זמן ומשאבים וחשוב להבין למה אתם נכנסים לפני שאתם מחליטים להוציא לפועל את הפרויקט.

בין היתר, התחדשות עירונית היא תהליך המסייע לשיפור איכות החיים בערים. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים, כמו שיפור תשתיות תחבורה, פיתוח דיור חדש ויצירת מרחבים ציבוריים הכוללים גינות ציבוריות, בנייה חדשה והרבה התחדשות. התחדשות עירונית היא תהליך של שינוי הסביבה הפיזית והבנויה של העיר, לרוב במטרה להחיות אזור מסוים.

התחדשות עירונית צוברת תאוצה ברחבי הארץ

מלבד חברת ענב נדל"ן המנוהלת ע"י אפי כץ, בישראל פועלות חברות רבות בתחומים של השקעות ויזמות נדל"ן. ובין אם תשאלו חברת נדל"ן זו או אחרת, התחדשות עירונית היא נושא חם בשנים האחרונות. מה הסיבות לכך?

מעבר לכך שהתחדשות עירונית היא תהליך שניתן לעשות בערים רבות, מדובר בשיפור איכות החיים של אזרחים ועסקים. וזו הסיבה לכך שהנושא הזה כה מדובר ברחבי כל סוגי הקהילות והאוכלוסיות. וכאשר הולכים לקראת פרויקטים מהסוגים האלו, חשוב לבחור בחברת הנדל"ן הנכונה.

אפי כץ מחברת ענב נדל"ן משתף טיפים חשובים  

מאחר שפרויקטים של התחדשות עירונית מצריכים משאבים כלכליים רבים בנוסף לחשיבה רחבת היקף המסתכלת על מכלול הדברים, חשוב לבחור בחברת הנדל"ן המתאימה ביותר לקידום הבנייה שלכם. אם למשל מדובר בבנייה רוויה (בנייה גבוהה), חשוב לאתר חברת נדל"ן שמכירה ספציפית את סוג הבנייה הזאת.

פרויקטים אלו נתפסים לעתים קרובות כמאמצי התחדשות שיש להם פוטנציאל להפוך ערי מגורים לאטרקטיביים, משגשגים וברי קיימא יותר. וזה נכון, כל עוד מקבלים את הסיוע הנכון במהלך פרויקטים אלו.

מה כולל הסיוע של חברת נדל"ן בפרויקט התחדשות עירונית

כחלק מהסיוע שאנשים מקבלים, צריך לכלול גם את השירות שמספקים עורכי דין בתחומים אלו. בין אם מדברים על ענב נדל"ן או על חברת נדל"ן אחרת, חשוב לוודא שהיא מספקת לדיירי הפרויקט סיוע משפטי.

עורך דין יכול לסייע לכם בייעוץ משפטי ומידע בנושא דיני קניין, שימוש בקרקע, ייעוד, היתרי בנייה ועוד. כמו כן, עורך דין יכול לעזור לכם להגן על זכויותיכם בכל מקרה בו תצטרכו במהלך הפרויקט. ובין היתר, עו"ד יכול לעזור לכם לנהל משא ומתן על עסקה של התחדשות עירונית. במובן זה, ניתן להשתמש בו כדי להגן על האינטרסים של בעל הפרויקט, שאינו בהכרח מומחה בדיני התחדשות עירונית. בתוך כך, עורך דין יכול לשמש גם כמתווך בין בעל הפרויקט לבעלי עניין אחרים.

 

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …